Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Cogitationes: Men du, är du seriös?! Herregud vi blir oroliga när du skriver så! Gör inget dumt! Kontakta psykakuten, det kanske känns hopplöst nu men det är det verkligen inte!!!

• Vanilla ice queen

Cogitationes: Vadå lugna ner er?! Man skriver inte sådant och allt bara är lugnt och ok! Givetvis tar man alltid sådana syftningar och hot på allvar! Om du nu skulle gjort dig illa och kanske tom suiciderat och alla bara hade tagit det lugnt som du skriver hur tror du flertalet i tråden hade mått då med vetskapen att de faktigst kunnat göra något åt det?! Jag tar suicidehot på allvar hur oseriösa de än verkar och ja, jag ringde polisen efter lite detektivarbete. Det är verkligen inte bara det som står i tråden du fått igång utan det har ringts, inboxats och SMSats mellan medlemmar här mitt i natten. Så nästa gång du känner för att skriva dylikt fast allt egentligen är lungt tycker jag du kan väga dina ord bättre. Jag tycker desutom att du borde kontakta psyk snarast om du inte redan är där för nää man mår nog inte så bra om man skriver som du gjorde...

• Vanilla ice queen

Tack hörrni . Bättre att agera en gång för mycket än en gång för lite! Ser så många gånger det går fel i jobbet så jag vågar inte låta sådant bara vara...

• Vanilla ice queen
    målar havet blått skrev 2012-06-17 14:53:43 följande:
    Jag får lastbilskörkortsutbildning betald av AF om jag kommer in på den,många som söker..men fy fan va skojj!

Fast den ligger 13 mil bort så jag måste lösa katt och bostadsproblemet...hmmm
    Åhh spännande. Jag älskar att köra bil och har också klurat i de banorna
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen

Fy börjar bli förkyld och har en sådan där deppdag. Jag är oftast glad och uppåt men i dag är självkänslan och självförtroendet nere vid tårna och jag har lust att bara gå och dra något gammalt över mig BläääKräks

• Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-06-17 23:04:44 följande:
    Men vännen varför har du en sådan dag, nåt särskilt som hänt?
    Mjä bara allmänt deppig. Känns väldigt hopplöst allt ibland bara och då känns det ensamt och man blir påmind om att man är ensam osv. Dålig kedjereaktion...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!