Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker: hmm det får vi minsann se! Tänk på att jag är två äpplen längre än dig, minst!

• Vanilla ice queen

Smecker: Sorry darling men om du försöker sparka undan mina ben kommer du bara få väldigt ont i fötterna. Sen tar jag några enkla grepp och lägger ner dig i injektionsläge

• Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-06-15 23:54:36 följande:
    Sorry darling, men du kommer vara upptagen med något helt annat än att kolla på vad mina ben sysslar med. Ett tips: enda gången du sparkar med fötterna är push kick och front kick. Annars är det nedre delen av skenbenen som gäller.

Så här kan det gå till..
    " target="_blank">

Fy vad fegt, så du tänker göra så på en tjej?
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Heidi1 skrev 2012-06-16 11:45:01 följande:
    Det går jätte bra Ibland blir man väldig sugen. Har dock gått upp 5 kg

Duktigt Inger hopp! Jag ska ta tag i det nu jag med tänkte jag
  • Vanilla ice queen

Blää vad ensamt det är Jag har förvisso barnen men de leker med sitt och vrålar uuuuuut när jag sticker in huvudet i deras rum Jag känner i hela kroppen att jag vill ha en pojkvän! Har varit singel i över ett år och lekt runt och allt det där. Är så jäkla trött på det. Vill ha någon som att göra vardagssaker med och som finns där liksom.

• Vanilla ice queen

Då är vi ett gäng som försöker sluta alltså jag har varit rökfri i ett dygn nu tyvärr tappar jag aptiten helt Fokuserar liksom allt sug på cigaretter. Ska gå och köpa något nikotinsubstitut tror jag för att ha som skyddsnät liksom

• Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-06-16 14:20:56 följande:
    Känner mig också ensam och lite depp i dag. Vet dock inte om jag är redo för ett förhållande än. Men jag känner däremot att mitt festande och ohälsosamma livsstil som tagit över sedan jag blivit singel gör att man i längden mår lite kass. Kul för stunden men inte i längden alla gånger.

Men killen som du väntar på då sedan februari? Är han inte pojkvänsmaterial? Fast ni får nog se till att träffas då också hihi.   
    Han är absolut pojkvännsmaterial och jag jobbar på det. Vi träffas ganska ofta faktigst men på kompisplan. Jag hoppas verkligen men är osäker på hur det blir. Jag är seg men han är sjukt seg, men underbar
    Jo livsstilen gör ju sitt till. Jag är ute och festar en hel del men helt ärligt så tröttnar man ju... Hur länge har du varit singel? 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!