Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ernst Hugo skrev 2012-07-31 18:44:54 följande:
    Jaha, nu är jag helt dejt-fri och jag känner att jag har förläst mig på HP-pressar Solig

Flörtade över glass-disken på Coop men that`s it, det gick mer på instinkt än tanke *L*

Tips mottages tacksamt hur man kommer i dejt & flirt-mode igen!    

Gå en promenad genom parken och kolla på alla nyförälskade parFlört
  • lemonina
    Ernst Hugo skrev 2012-07-31 19:12:53 följande:

Meeh, det kommer man ju inte i dejt-mode av Skrattande Se andra i sin tvåsamhet är lite booring.

Vill träffa en kvinna utan att det är en bestämd dejt, bara prata skit och skratta, dricka öl och vara allmänt odräglig för att sedan efteråt upptäcka - Hey, henne vill jag träffa mer Solig 
    Haha men jag skojade lite bara. Men vad är det som inte går bra då? Ser du inget intressant på HP eller?
  • lemonina
    Ernst Hugo skrev 2012-07-31 19:31:56 följande:
    Jo, men den senaste veckan har jag antingen inte fått svar eller är det så torra svar att jag inte visste hur jag skulle svara Oskyldig Verkligen mest sugen på att prata med någon som är lite spirituell, rolig och om man får drömma lite sällsam.

Hittade en press som gjorde att jag gjorde sälklappen (lite ung iofs men vafan) den var underbar Drömmer och skrev ett svar som jag själv var nöjd med. Tror ni hon behagar vara inne sedan dess, nähäää Skrikandes

Skall visa den...

Ja hennes presentation var annorlunda. Undrar hur länge hon satt och filade på den? Eller också är hon jätte bra på att komma på saker fort.  Men någon gång måste hon väl komma in så hon läser vad du skrivit, du får ha lite tålamod. Glad Men tycker du om bensinstationer och är väldigt pedant då? *fniss*
  • lemonina
    Ernst Hugo skrev 2012-07-31 21:10:03 följande:

Vill du läsa mitt svar?

Ja om du vill dela med dig så gärna:)
  • lemonina
    Ernst Hugo skrev 2012-07-31 21:14:47 följande:

Hajsa

Lång malmöman här vars senaste katt hette Fidel Cattstrå, och som aldrig varit i Mongoliet men gick runt några kvällar ensam i Shanghai. Vändsteker mina ägg och följer gärna med på nattdopp ;)

Du skriver som jag dansar - lite avigt men ack så rätt.

Kan vi bara vara överens om att vi inte nämner, självförverkligande resor, myskvällar och yoga? För övrigt gör jag ohemult goda pannbiffar om du vill smaka?

//E  
    Haha det låter ju som om ni två skulle passa ihop lika bra som korv och mosSkrattande Hoppas hon svarar nu då.
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-31 21:13:57 följande:
    Ja den pressen kan jag förstå att du fastnade förGladhoppas att hon svarar. 
    Tillbaka från dejten?
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-31 21:41:18 följande:
    Jo men dejten var trevlig, han är både trevlig och rolig. 
    Men om det skulle kunna bli något, njae. Lite för mycket svärmorsdröm för min smak men lär nog bli en andra dejt iaf. 

Aha svärmorsdröm:) Men det låter väl inte helt misslyckat iallafall om ni ska ses igen.
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-31 22:07:30 följande:
    Men svärmorsdrömmar är ju inte min grej, tröttnar så fort då ju.. 
    Ja men det var ju trevligt men inget pirr i magen dock. 
    Men kan vara en kille som växer så vill ändå träffa honom igen. 
    Nä svärmorsdröm är inget för mig heller:) Men du får väl ta svärmor ur honom dåTungan ute 

• lemonina

takida skrev 2012-07-31 22:13:48 följande:
    Haha, har du några tips på hur så dela gärna med digSkrattande

Ruska om hans hår, ta av hans glasögon och ge honom ett glas whiskey och dra några fräckisarSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!