• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-03-02 19:17:41 följande:
    Jag har fått svar av jonazid i min gästbok, till allmän beskådan. Torrboll

Riktig tråkmåns han är
  • Heidi1
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-02 18:20:50 följande:
    Skååååål er och ha en mysig fredag

Inget svar på FB än btw fast han är inte superaktiv heller. Medelar om jag får svar
    Håller tummarna att han ska svara, men ni kanske skulle stöttas ihop i helgen?
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-03-02 19:34:22 följande:
    Ja ja... du fick i alla fall ett genomtänkt svar på hans tidigare inlägg i den andra tråden. Nu förstår jag hur han menar.

Kan du förklara för mig hur han menar?
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-03-02 19:50:51 följande:

Haha = Jäklar, attans också. Jag trodde inte att du Legacy skulle hitta denna tråd, så då passade jag på att spy lite galla över er som är så himla lättsamma när det gäller dejting. Ni får svar titt som tätt. En del av er har sex på första dejten, vilket jag tycker är helt fel. Låt det gå ett halvår innan man börja med sånt. I en ny relation ska man ta god tid på sig att bekanta sig med varandra. Sen presenterar man partnern för sina föräldrar. Blir man godkänd, ja då kan man börja fundera på om det är dags för lite intimitet.

Lite pinsamt att ni skulle upptäcka mitt inlägg bara, så vad kan jag svara? "Haha" kanske?

• Heidi1

Undra om Jonazid fortfarand läser i våran tråd?

• Heidi1
    takida skrev 2012-03-02 21:43:42 följande:
    inatt drömde jag konstigt nog om night skyGlad
    minns att jag vaknade och tänkte att denna drömmen måste jag komma ihåg, men minns inte så mycket mer än att vi var på samma ställe någonstans och så sa hon något som jag kopplade ihop med tråden, så då frågade jag är det du som är du?
    Herregud inte ens i mina drömmar är jag utan FL 

hahaha det är inte lätt alltid
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-02 21:45:03 följande:
    Han har väl gått i kloster efter detta.

ja han lär ju bli munk nu
  • Heidi1

Inte killarnas kväll i kväll.

Jag har också dissat han jag dejtade.

• Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-02 21:46:13 följande:
    Jag skrev till jonazid igen i gästboken:
    Inte schysst av dig att lämna oss helt utan svar! Vi hittade på ett svar åt dig i alla fall och det verkar stämma med verkligheten puss

hahaha
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!