Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-06-29 22:26:27 följande:
    Glad
    Glad

Nu känner jag mig genast mindre ensam:)
    Mee2
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-06-29 22:31:05 följande:
    Kyss

Just detta tycker jag är tråkigast med att vara singel, de eviga ensamma kvällarna när sonen sover. Jag uppskattar egentid och behöver det men fan inte varje kvällRynkar på näsan
    Samma här! Min kompis som har familj och har semester just nu berättade att hon låg i sängen, slappade och kollade på film när jag ringde. Skilnaden när hon sa det var att jag uppfattade det som hon hade tråkigt medans hon egentligen menade att det var underbart hahaha.
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-06-29 22:41:21 följande:
    När jag var tillsammans med exet tyckte jag det var hur skönt som helst om han var iväg en kväll så jag fick vara själv, men känns som att jag kan det nu efter flera år som singel. 
    Hahaha precis jag är ju bara inne på början av andra året som singel men fy vad tradigt det kan vara emellanåt. Vill ha någon att gosa i soffan med, kika på lets dance och mysa med=)) Jag har blivit en toffel!
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-06-29 23:11:28 följande:
    Att bara vilja mysa o gosa i soffan är väl inte att vara en toffel heller!Obestämd för isf är ju jag också det... Skrattande
    Vanilla kan ha förstått inebörden av ordet toffel Fy nu pratar jag om mig själv i tredje personObestämd
  • Vanilla ice queen
    målar havet blått skrev 2012-06-29 23:20:30 följande:
    Oj längden på killar,,jag är 166..har aldrig känt attraktion till korta killar,absolut inte kortare än mig,då känner jag mig som en okvinnlig elefant...Men sista året har jag fallit för 1,73...Oskyldig 

Imorrn blir det supa och åka raggarbiiil,...

Glädje..det är tråkigt med din diagnos...försök att fortsätta leva ditt liv och fortsätt sprida din glädje{#emotions_dlg.flower}

Fredrik,,jättefint foto!
    Supa och raggarbil Kan rekomendera att det är power meet nästa helg
  • Vanilla ice queen
    målar havet blått skrev 2012-06-29 23:33:13 följande:
    Vanilla jag vet...en kille som ja skriver med i en annan tråd ska dit,han bor i södra sverige annars..men jag är inte så sugen på han,tyvärr...

Annars är det mc som gäller för mig,nu blev jag bjuden att följa med ådå ville jag göra ngt annat skojsigt...;)

Hm förresten..hade du numret till paddan??Drömmer
    Jag lovar att du klarar dig utan det numret och ärligt talat så har jag inte numret Sparade det aldrigTungan ute. Jag ska på power meet nästa helg Inte riktigt min grej men lite kul är det
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-06-29 23:36:22 följande:
    Jag pratar ofta om mig själv i tredje personCool
    Jag visste att Vanilla och Takida var som gjorda för varandra Hjärta
  • Vanilla ice queen

Kan inte sluta käka kalla potatisar med kalles randiga kaviar på. hahaha tur att jag är singel ändå. För hade aldrig kunnat ligga i soffan med potatiskastrullen på magen och tuben i näven om jag hade haft en heting bredvid mig i soffan

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!