Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

På dejtingfronten har jag lagt ner allt vad dejting heter

• Vanilla ice queen

Takida: Du är ju vår bostongurka jue

Emotion: det blir liksom svårt att släppa taget om en tråd där man hängt och lärt känna människorna i 2års tid även om man inte är singel längre

• Vanilla ice queen

cajsasmamma: Åh vad kul att det går bra för er och hoppas ni hittar ert drömboende

Här går det superbra 7månader och fortfarande jättekär

• Vanilla ice queen

Kul att denna tråd fick liv Även om jag mer försöker överleva hemnetdjunglen för tillfället hahaha Det alla nätdejtade är steg 2i djungelskolan Först dejtingdjungeln sen hemnetdjunglen

• Vanilla ice queen
    ulfsas skrev 2014-09-08 08:56:41 följande:
    Hej Vanilla. Så du/ni är i hus?letartagen?

Låter trevligt. Djungel som djungel. Själv har jag ett hus redan, bara dejtingdjungeln för mig alltså.

Ha det fint.
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
    Mja inte hus men större boende letar vi efter Hur går det för dig i dejtingdjungeln då?
  • Vanilla ice queen
    ulfsas skrev 2014-09-09 08:00:34 följande:
    Har gått ur allt nätdejtande förutom Happypancake. Tycker att det dels har varit allt för få svar på Match och jag tappade tron på den formen när jag inte kände igen den kvinna jag senast nätdejtade från bilden och hur hon såg ut i verkligheten.....

Jag har dock träffat på ett antal IRL på Caféet och nu i somras en norska på KosSolig Inget allvarligt men kul ändå.

Man har ju sin smak och jag går mycket på den kemi som finns. Det är lättare när man är ute och ser den tjej man har lust att prata med. Man har ju inte lust på alla. För och nackdelarna är ju att inte alla går ut så de missar man kanske därav kontot på HP.

Hur stor lgh letar ni efter? Har du eller han barn från förut?
    Ja det är otroligt mkt lättare att träffas irl med kemi och attraktion som man inte får över nätet. Jag var aldrig något fan av nätdejting och var väl på två nätdejter allt som allt.Men ska du inte träffa norskan igen?
    Vi letar efter en radhus 4a Jag har barn sedan innan, han har inga barn
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!