Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Okey, vem kan motstå detta? Amerikanska pannkakor och nytvättade sängkläder. Nån som vill sova över Drömmer

• Glädje58

Fy fan, stackers dig säger jag Rynkar på näsan   Inget som biter på febern? Fast det är väl bra på ett sätt med feber, det är en process som jobbar mot det onda

• Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-03-05 21:26:14 följande:
    Men Glädje, var det inte den siffran vi inte fick skriva i tråden
    Jo, jag vet. Tvekade länge innan jag skrev. Men samtidigt så hoppades jag på att någon skulle bli lite sugen på sex när det ordet dök upp. Men jag har inte fått något napp än...
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-03-05 21:49:19 följande:

Jag ska faktiskt gå och sova nu
    Hur trött som helst, tror jag kanske håller på och bli sjuk  Hoppas inte!

Sov så gott {#emotions_dlg.flower}   

god natt med dig Solig
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-03-05 22:06:28 följande:
    A bit tooooooo much kanske?

Hejsan !! Hur är det med dig då ? Vad heter du ? Var i Malmö bor du ? Wow,vad jättesnygg,jättefin,jättesöt,gullig,mysig,gosig,sk ön,härlig o sexig du är på bilderna !!! Gud,vilka jättefina vackra ögon o jättefina jättehärliga läppar du har !! Mmm fiiiin! Har du fler bilder på dig ? Medlem på fler sidor ? Vad gör du nu ? Skulle vara så trevligt om vi kunde skriva till varann,msn chatta. Vad har du för msn ? Pussar o kramar/Patrik
    Har du några timmar på dig, så är det bara att sätta igång och svara på frågor
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-03-05 22:13:20 följande:
    Oh my goooooood! Är killen sann eller?
    Jag tror knappas att jag skulle kunna få till något sånt om jag försökte skriva en satirisk text. Det här är ett proffs som har formulerat sig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!