Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-03-06 11:34:01 följande:
    Nejmen vadfan! Alltså killen är SKITsnygg *bokstaverar ordentligt* och har ett jävla hus mitt i där husen kostar från 4 mille och uppåt. Jag bor i förortsangered liksom. Med mina 4 katter. Gud vad B det lät!
    Han har fyra mille och du har fyra katter. Se där, ni har ju en del gemensamt ändå
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-06 11:37:02 följande:
    Det är något jag skulle tycka vara enormt avtändande faktiskt

Han gör elektro och hårdrocksmusik tydligen så det är bara min smak Drömmer najs!  
    Han får väl growla fram sin kärlek för dig
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-06 11:38:58 följande:
    Han bor i samma hus han växte upp i så han har bott där hela sitt liv, misstänker att lånen inte är så höga längre på bostaden
    Nice med små lån. Men handen på hjärtat Legacy, att han har bott där hela sitt liv, är det något att se upp till?
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-06 11:27:22 följande:
    ppppfffffftttttttt asså hallo eller jag ser ju med mina ögon att snubben är ett par nivåer ovanför MIG liksom Drömmer nu ska vi inte drömma oss bort här!
    Dags för dig att plocka ner honom från pidestalen Legacy
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-03-06 11:44:31 följande:
    ... jag behöver verkligen hjälp med att tänka positivt!...
    Ett bra tips är att sluta tänka negativt Drömmer
  • Glädje58

Gör så här... tänk inte på sånt ni inte vill ha eller ska hända.... Tänk på sånt ni vill ha och ska hända... Tillvaron blir så mycket trevligare på det sättet.

Det krävs övning, för det är så himla lätt att gnälltänka på de negativa sakerna som finns omkring en

• Glädje58
    Night sky skrev 2012-03-06 12:01:26 följande:
    Det är just i det här med killar som de negativa tankarna har börjat komma. Var så positiv och naiv i början av nätdejtingkarriären att jag blivit helt fördärvad känns det som... borde kanske egentligen ta en paus... men det vill jag inte!
    Att du börjar tänka i banor där man målar upp negativa utvecklingar är väl ett naturligt skydd för en själv. En sorts försäkring. Går det åt skogen så var man lite förberedd på den händelsen och fallet kanske inte blir lika hårt.
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-03-06 12:00:13 följande:
    Nu tänker du för mycket igen
    Ja vet. Jag får lämna datorn och bege mig ut och få lite intryck från verkligheten. Lite mer mindfulness 
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-03-06 12:10:23 följande:
    Mindfulness är toppen för folk som tänker för mycket.
    Precis, jag brukar ofta tänka så
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!