Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-01-29 11:45:20 följande:
    Så sant!!
    De får gärna ta livet av varandra, det lägger jag mig inte i, men det finns två regler:

1: Inga tillhyggen
    2: Inget slagsmål i närheten av mobil eller dator (de har sina fasta platser)

Resten är skit samma, de löser det sinsemellan. Brukar sluta med att lillen får en snyting och storen får en leksak i bakhuvudet, gråter de båda lika mycket och mer rättvist än så blir det väl inte? Oskyldig

Kul när de trasslar in sig i laddkablarna till både mobil och dator.. lyckades med nöd och näppe rädda båda från att fara i golvet. Där får man för att man inbillar sig att man kan laga mat i köket medans de leker i vardagsrummet..
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-01-29 11:52:19 följande:
    Hahaha
    Lugna och fina!! 
    ....... va? Märks att du inte träffat mina huliganer Tungan ute
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-01-29 13:59:53 följande:
    Såklart det kommer gå bra och om han ratar dig för att du ärlite hängig så finns det massor med andra fiskar i havet som bara väntar på att vara rätt för just dig

Fiskar i havet? Nog för att det är ett gängse uttryck, men skulle du uppskatta att killar såg dig som en av många fiskar i havet?
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-01-29 14:30:50 följande:
    Ja gud de är väl mitt minsta bekymmer hur folk ser på dejting och mig, tycker det är ett bra uttryck för man vet ju aldrig INNAN vad det är för någon man halar upp och lär känna. Jag fäste rinte så stor vikt vid just det uttrycket

Ok, det är en bra inställning Personligen hoppas jag att jag är mer speciell än en i mängden, men det är jag det
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-01-29 21:23:25 följande:
    Det var nog inte bara det som hon inte följde med på för jag hängde inte med på ett jota vad du sa
    Äh, det är inte så konstigt, du är en sån där datainternätverksmodermodem-nörd.. såna har ju ingen social kompetens, det vet alla
  • Smecker
    starchild81 skrev 2012-01-29 21:31:48 följande:
    hmmm var är han den smarta killen som förstår mig och kan översätta mina tankar så kvinnor förstår vad jag menar ..... =P 

....  
    Glöm det, jag får fan inte tillräckligt betalt för det DÄR.. 
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-01-29 21:49:25 följande:
    Måste du outa mig sådär Skrikandes jag har dolt det väl ju!

DrömmerEller?
    You wish.. Skrattande
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-01-29 21:58:30 följande:
    *mumlar något om virus som bränner upp din hårddisk*
    Jag kontrar med mitt kernel rootkit..
  • Smecker
    starchild81 skrev 2012-01-29 22:46:10 följande:
    jaaaa haha han som förstår sig på mig =) han med hög iq o grym social kompetens

• Smecker
    Anonym (ny) skrev 2012-01-30 07:53:29 följande:
    Har inte varit här på ett tag. Behöver råd haha. Har två grabbar på g men nu kan jag inte köra dubbelt längre utan ta ett beslut!! Jag vet faktiskt inte hur man tar beslutet. Inte kär eller nåt sånt i nån för då hade det varit enkelt men intresserad av båda. För- och nackdelar!! Hur sjutton väljer man??
    ... varför kan du inte köra dubbelt? I vissa positioner går det alldeles utmärkt.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!