Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (smådesperat) skrev 2012-02-02 18:53:45 följande:
    då hade bardisken gått sönder, så nej...
    Jag tror du har lite för höga tankar om dig själv
    When I get out of bed in the morning, the devil says, - Aw shit, he's up!
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-02 19:34:41 följande:
    Starchild: Hahaha jepp då hade jag svarat, arg som ett bi!
    Kvinnor är så förutsägbara ibland..
  • Smecker
    Josun skrev 2012-02-02 19:42:15 följande:
    Nä, alltså man härdar ju ut, men det är ju väldigt jobbigt i längden. Tar ju faktiskt tid att skriva också... Jäkla skit att man är och var tidigt ute på nätet. Skulle ha väntat 10 år till så kanske det är ungefär lika många tjejer som killar som hänger.
    Grejen är den att så länge du håller på och hoppar hit och dit och skriver till en massa olika så kommer du inte få särskilt mycket svar. Se till att hitta DEN tjejen som får dig att verkligen haja till, som är speciell. Skit i resten som du är småintresserad av. DEN tjejen måste du få att känna sig speciell. Jag blockar sedan nyår rutinmässigt folk som jag är ointresserad, eller inte tillräckligt intresserad, av, listan är på ca 500 personer nu. De gånger jag verkligen bryr mig om att skriva något, vilket inte alls är särskilt ofta, inte ens en gång i veckan, de gångerna får jag svar. Sen leder det oftast inte till något, men det är en annan femma.
  • Smecker
    Josun skrev 2012-02-02 20:08:08 följande:
    Jag skriver aldrig till någon jag inte är intresserad av på något sätt. Varför skulle jag göra det? Det är inte så jag "jobbar". Men även tjejen man vill vara tillsammans med resten av livet får ju 10 brev per minut att svara på om man säger så.

Jag har ingen aning jag... Tycker ingenting verkar fungera förutom en sjuk tjurskallighet. Men det är ju lite jobbigt då man kan ha ansträngt sig rejält till ganska många (Under en längre tid förstås... Snackar inte om dagar eller timmar. Kanske inte var självklart nu då jag tänker efter.)
    Du, dagar och timmar? Det finns tydligen folk här som suttit i 5 år innan de hittat någon..
  • Smecker
    gröna hönan skrev 2012-02-02 22:19:31 följande:
    Eller vänta, det är nog inte dejta de vill... ;)
    Tänkte väl det! Blev förvånad, var själv mycket med äldre tjejer när jag var 20-25 och kände inte riktigt igen det där med "dejta"..?
  • Smecker
    Anonym (smådesperat) skrev 2012-02-02 22:28:37 följande:
    nej, jag menade att jag är så tjock att bardisken går sönder? Eller har jag missuppfattat vad "göra en coyote ugly" är? (inte sett filmen)
    Nejdå, du har inte missuppfattat något, jag anser fortfarande att du har lite väl höga tankar om dig själv och din vikt. Bardisken lär hålla.
  • Smecker
    Josun skrev 2012-02-02 22:36:57 följande:
    Jasså? Jag svarar iaf alltid i 99% av fallen om det inte är något uppenbart dumt. Kan inte tala för någon annan dock :)
    Du kanske är den 1 av 10 som svarar, de andra 9 svarar inte.
  • Smecker
    s07 skrev 2012-02-02 23:02:13 följande:
    Försök läsa andra killars presentationer och gör något som får din att särskilja sig. Sen attraherar helt klart humor och en positiv inställning till livet generellt. Merparten vill drömma lite, så tänk på vad som gör DIG attraktiv och framhäv dessa sidor!
    Precis, bra skrivet s07. Läs min presentation och gör sen tvärtom, det borde funka.
  • Smecker
    ulfsas skrev 2012-02-04 16:45:42 följande:
    HAHA

Sökes: 2 ben, ett huvud och helst ett par tuttar och ni som känner igen er på beskrivningen kan inboxa mig  

Blir den texten bra? 

Även kallad 3+2.. 3 hål, 2 bröst.
  • Smecker

Madida.. skicka ett mess till grabben. Sumpar han det så är det inte för att det är något fel på dig eller ditt utseende, utan för att han är ett rikspucko. Nej det var för snällt, riksmongo snarare.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!