Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-03-06 11:02:12 följande:
    ... Men en sak var kul, han bor längst upp på ett berg så han ser hem till mig Sombor längst upp på ett annat berg liksom
    Då tänder ni en lampa i fönstret när ni är sugna på sällskap Drömmer
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-06 11:06:24 följande:
    Jag ska ju äta lunch med jobbet 12 så jag borde nog klä på mig
    Ja, men bara borde. Du måste inte
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-03-06 11:07:07 följande:
    Jag tänkte mest på alla andra där ute som bara sitter och läser. Vad har de med mitt att göra liksom?
    Mer än så har jag inte att gå ut med här i tråden... angående dejten så försöker jag tänka positivt, om jag nu ska tänka nåt alls... och ta en dag i taget och låta honom ta mer initiativ om han är intresserad. 
    Jag tror att många läser denna tråd får lite idéer och tips. Jag vill gärna dela med mig av mina erfarenheter, man jag tror att jag gör det främst för min egen del. Det är väldigt givande att få skriva av sig, jag känner att jag kan förstår mig själv bättre på något sätt.

Det som vi skriver kan ju trigga någon som bara läser tråden i vanliga fall, att själv börja skriva här också. Jag önskar att fler ville dela med sig... 
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-06 11:09:18 följande:
    haha det är 2 mil tror jag fågelvägen emellan kan bli svårt att se bara men man ser mitt hus från han
    Okey, gör så här istället. När du är sugen på honom och inte vill verka för mycket på. Så startar du vindkraftsnurran intill dig. När du vill vara för dig själv, drar du ut kontakten Glad
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-06 11:15:34 följande:
    Jaaa och vi kunde prata om allt och inget kändes konstigt förutom att mina nerver tydligen inte pallade, han var faktiskt ruggigt söt killen och snygg OCH har en bra personlighet så långt. Wow vad hände liksom
    Vad roligt att du känner så Legacy Glad

Nu är det "bara" att försöka vara dig själv så kommer han att älska dig Solig
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-06 11:19:38 följande:
    rent spontant så vadfan det funkar nog bättre med ett mess
    Jaja, men då så. Jag visste inte att han hade mobiltelefon
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-06 11:20:28 följande:
    Det var det enda jag inte hann med på checklistan Drömmer
    Blanda inte in fl i din relation med honom. Jag menar det verkligen Legacy. Det kan bli så himla fel
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-06 11:23:42 följande:
    ...LITE nervöst, fan det känns helt sjukt nervöst bara att tänka på att ses igen. Han är en såndär som jag tänker att han är utanför min liga, hemska tanke!  
    Då får han väl jobba sig uppåt då, mot din nivå
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-06 11:27:22 följande:
    ppppfffffftttttttt asså hallo eller jag ser ju med mina ögon att snubben är ett par nivåer ovanför MIG liksom Drömmer nu ska vi inte drömma oss bort här!
    Och vad tusan menar du med det? Ett par nivåer, av vad då? Är han längre än dig?... För helvete Legacy...
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-06 11:21:34 följande:
    ... Och jag funderar på något kul sms kanske till han igår men har idétorka.   
    Säg att du nu förväntar dig att han gör en kärlekssång som handlar om dig.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!