Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-03-06 18:46:49 följande:
    Hahaha gött! Har trott att kuvertet varit reklam tills förra året
    Du är underbar Vanilla
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-06 20:21:54 följande:
    Ja mitt ex har ju officiellt förstört min kväll. Tårar i ögonen, ont i magen och allt. Fett ogött att gråta faktiskt. Sorry att jag kommer här med min skit igen men vet inte om jag smäller igen datorn och kurar ihop mig och tar en ny bättre dag imorgon eller hur jag ska göra.
    Åh, jag lider med dig Legacy Gråter    Men du, är det något som du kan välja att inte låta påverka dig, som hans åsikter och liknande. Eller är det något annat?

kram Solig 
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-03-06 20:01:35 följande:
    Tror det börjar bli vårkänslor i tråden, händer lite på dejting fronten, roligt!

Inte här dock Jag ger upp snart, finns inga som duger och duger de så är inte jag intressant som det verkar  
    Det är inte så att du inte vågar släppa in någon i ditt liv?
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-03-06 20:38:56 följande:
    ...Då kommer det såna dåliga tankar igen att man kommer att leva själv. 
    Gör de dåliga tankarna någon nytta tycker du?
  • Glädje58
    takida skrev 2012-03-06 20:43:39 följande:
    Hade ju vart intressant att veta hur mycket/lite ni får. Jag kanske är alldeles för dum som tycker det ser helt okej ut......Obestämd
    Eller väldigt små utgifter
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-03-06 20:43:10 följande:
    Nej absolut inte, jag blir bara deppig och vill gråta, tur att barnen är vakna så jag får hålla mej haha
    Försök att tänka på hur fint och härligt det skulle kännas med en fin kille. Vad ni skulle göra, prata om... Det kommer göra dig varm inombords istället Solig
  • Glädje58
    Niklas2k skrev 2012-03-06 20:43:10 följande:
    Ja, alltså.. du umgås (och pratar) en hel del med honom och det är väl inte första gången han sabbar för dig? Kan du inte bara klippa bort fanskapet?
    Vad är det som binder ihop dem? Det finns ju inga barn med i bilden
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-03-06 20:48:25 följande:
    Hmm eller få ännu mer saknad
    Fokusera inte på det du saknar, tänk på det du vill ha. Det blir mycket mer positivt. Jag har själv provat och för min del är det toppen att tänka så. Sen kanske det inte alltid att vara så förnuftig, men försök
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-06 21:11:27 följande:
    tack alla som hört av sig och skrivit här och så, herregud ni kan verkligen lyfta upp mig, nu är gråten slut illafall TACK VARE ER! Hjärta

Så undertiden i all misärskit nu då så hörde dejten av sig så jag ska sova hos honom på fredag så vi ska ta ett par glas vin. Det känns sjukt bra att ha något bra att se fram mot! 
    Vad gött att höra Legacy Solig  Du är värd all lycka nu...

Där ser man... När man behöver någon att prata med så är det skönt med ett luder i närheten
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-03-06 21:12:47 följande:
    Nr 20000
    Jävla skiiiit.... Nu får jag vänta i två månader till {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!