Inlägg från: Anonym (jobbigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jobbigt)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

helt slut efter ett 15 timmars pass på jobbet, läser ikapp mig lite medans jag varvar ner innan det är dags att sova... men skrivs ju som aldrig förr i tråden så tar ju sin lilla;)

• Anonym (jobbigt)
    Klöset skrev 2011-11-25 00:20:33 följande:
    Ja just det. Är det ens någon som ens ber om att få se de privata? Jag har alltid undrat
    jag har snarare undrat över killar som har flera bilder alla kan se sen har de även en privat bild, naken bild då lr?..
  • Anonym (jobbigt)
    Klöset skrev 2011-11-25 00:24:38 följande:
    Hahaha det har jag också tänkt. Men nakenbilder är ju inte okej. De ska ju godkännas av hp ändå.
    ja det har du ju rätt i att de ska. men va tusan är d för bilder dårå? för ibland har de ju både ansiktsbilder o helkropp o allt va de kan vara o så har de en gömd... Förstår inte riktigt poängen då?
    Men jag kanske är trög, vad vet jag;)
  • Anonym (jobbigt)

jag slapp jobba ikväll:) o aldrig har det känts så skönt att bara få vara hemma själv o slappa en fredag!!

• Anonym (jobbigt)

Gahh, vad är det med vissa... Var på dejt med en kille för mer än ett halvår sen... Vi hördes efteråt men jag sa att jag inte var intresserad. Tror ni han ger sig?? Får fortfarande flirtar o mail. Tror det är dags för min första blockning.. 

• Anonym (jobbigt)
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-25 18:45:38 följande:
    Anonym(h): fy vad trist!
    Här är en till som ligger hemma och är sjuk förkylning och feber.
    Fick iaf gulliga krya på dig mail från min date:))

Är det någon här i tråden som faktigst hittat någon och har ett förhållande genom nätdejting?
    Nja, ett par har jag träffat i max tre månader. Men min syrra är gift med en underbar man hon träffade via nätet. Så visst finns det hopp för oss andra!
  • Anonym (jobbigt)
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-25 18:54:23 följande:
    Niklas: Har ni inte träffats än? Jag trodde ni var i full gång med dejten:))
    om jag får vara lite viktig här så tror jag att det var kl 8, fast huruvida det var på morgonen eller kvällen var lite diffust;)
  • Anonym (jobbigt)
    Niklas2k skrev 2011-11-25 18:49:43 följande:
    Nu är det bara hallgolv och köksgolv klart sen är jag redo.

Ajuste, jag måste ju slipa lite på mig själv också.
    du är ute i god tid märker jag;) haha
    Ha så kul ikväll!!
  • Anonym (jobbigt)
    starchild81 skrev 2011-11-25 17:50:56 följande:
    tickke tick tick tick taaaack tick tick taaaaaack. 

Lycka till Nicke!! :D 
    såg att du e från gbg starchild, trevligt med ännu en göteborgare i tråden:) 
    ja jag var inne o smygläste din press...;)
  • Anonym (jobbigt)
    Glädje58 skrev 2011-11-25 19:40:46 följande:
    Det trodde jag också. Hoppas nu bara inte att färsking har åkt fel och har nu råkat ringa på hos någon annan kille.
    ja det vore ju förfärligt!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!