Inlägg från: Anonym (jobbigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jobbigt)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-25 19:43:49 följande:
    Ja, det ska bli skönt att äntligen få träffa honom och se om där finns nåt
    ah, ni har inte träffats än?
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-25 19:59:17 följande:
    Nej detta är första dejten..
    spännande:) vad ska ni hitta på då?
  • Anonym (jobbigt)
    Niklas2k skrev 2011-11-25 20:13:48 följande:
    Jahaja, nu är färskingen i "mitt" centrum. Inte så farligt långt hit. Jag dör som sagt.
    inte ska du dö inte, det vore väl syndSkrattande
  • Anonym (jobbigt)
    starchild81 skrev 2011-11-25 20:23:33 följande:
    Hoppas att ni har lyckade dejter ikväll iaf... Jag kan dela med mig av min dejt, den heter Hermite interpolation.. Jag hoppas att ingen av er kommer att uppleva detta hemska fenomen, det finns datorer för dessa uträkningar men näää det skall ju göras för hand morr. =) 
    så du spenderar fredagskvällen med att plugga? tenta på g eller?
  • Anonym (jobbigt)
    starchild81 skrev 2011-11-25 20:37:17 följande:
    jaaaa vill stoppa huvudet i sanden och gå o dö........ Fick för mig att göra en kurs i industriell ekonomi tänkte att det kan inte vara så svårt.... Har läst en del ekonomi innan, så högmodig som jag är hoppade jag på detta elände vilket i nuläget kommer att bli mitt fall känns det som. 
    det kommer säkert gå hur bra som helst! bara att kämpa på;)
    min nästa tenta känns inte så ångestfylld som de brukar göra. Vi har en hemtenta som vi har 36 timmar på oss att skriva, 36 timmar råplugg sen är det färdigt;)
  • Anonym (jobbigt)
    starchild81 skrev 2011-11-25 20:56:56 följande:
    som här då läser på distans ;) borde göra färdig min utbildning först men jag tröttnade o tänkte jag hoppar på ngt annat sköj...... saknar lite p men jag ides inte tänkte att jag behövde ngt nytt .
    ska du hoppa på din utbildning igen då eller fixa ihop ett med lösa kurser?
  • Anonym (jobbigt)
    starchild81 skrev 2011-11-25 21:08:09 följande:
    blir nog två till tre lösa kurser sedan uppsats, de måste vara inom ekonomi har 132.5 hp i nuläget. Tappade lusten på slutet skall upp till studievägledaren o kolla när jag e färdig med detta eländet. 
    då har du läst ett tag nu då! Trist när man känner att man bara önskar att eländet vore klart.. Jag är fortfarande inne i bubblan att det är så roligt och skönt att plugga;) 
    Skönt att slippa gå upp i ottan för att åka till jobbet varje dag, kunna hämta grabben tidigt på skolan, välja själv när man vill plugga. Enda nackdelen är ju pengar annars hade jag lätt kunnat plugga i massa år till;)
  • Anonym (jobbigt)
    starchild81 skrev 2011-11-25 21:29:42 följande:
    vad läser du då? Det var sjukt sköj i början ja sedan tappar man motivationen. Fick göra om en knäoperation och efter det försvann all motivation men men nu e jag på g igen.... :P Jo det e soft i början på A kurserna ^^ passa på att njut ;)
    härligt att du är på g igen;) jag njuter för fulla muggar! läser arbetsvetenskap massa intressanta kurser.
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-25 21:30:38 följande:
    Här pirras det som sjutton i magen just nu... saknar min dejt som är på väg till annan ort för att jobba men skickar såå goa sms att jag blir alldeles kollrig Glad 
    härligt känsla! inte alls avis....;)
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-25 21:48:35 följande:
    Nej men såååå vackert mail jag fick

Vid närmare granskning av frökens sida då har det framkommit att fröken behöver betala sk vackerhetsavgift enl paragraf 173336 i skönhetsskattelagen....sänder mitt kontonummer om en tid så kan fröken betala tex halva sin förmögenhet och lön till mig så lovar jag att jag ska göra allt för att få ett så vackert liv i som bara jag kan i vinter,tänk att slå in fina julklappar till mej själv somfröken har betalt dyrt för, älskar möbler av Jacobsen och Wegner tex....Mums....*ler*

Med Vänliga Hälsningar

Din

SoloVår

haha, underbar ju;)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!