Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Sitter och funderar på om jag ska maila och berätta vad jag tycker att han ska välja. Och varför jag verkligen tror att det skulle funka...eller stör det bara?
Sitter och funderar på om jag ska maila och berätta vad jag tycker att han ska välja. Och varför jag verkligen tror att det skulle funka...eller stör det bara?
Han är inte gift. De separerade för 6 månader sen. Efter det ville hon förlova sig. Han säger själv att det är en rent praktisk läsning att de håller ihop. Hans barn gillar henne så mycket och han är beroende av någon som kan hjälpa honom med barnen när han jobbat 24/7 nu fram till april. Han sa själv att han inte tror på nåt som heter livslång kärlek, att det gandöar om att gilla läget och stå ut. Typ Ja ja,... Vi känner varann rätt bra Vi har pratat om det här förut ;)
Jag bumpar över två trådar som jag skrivet, så kanske ni förstår min fulla rätt till mitt piss skit helvete.
www.familjeliv.se/Forum-4-50/m62414523.html
www.familjeliv.se/Forum-4-50/m62423699.html
Cosan - jojo, men frågan är ju NÄR jag skriver mailet.
cosan - men vad är det du säger? Att du ska komma hit? whoo!
sen är jag lite ledsen över att jag missade ditt försök med att lägga upp bild..
boooYaaahhh!!!!
cosan - är du pausad eller inte? jag vill ändå se den där skitnödiga flintisbilden!
booYah - sötnos, nu kommer jag sova gött 
ulfsas - hur går det med raggandet?
Trodde piloter hade samma enkla som överläkare - liksom bara att välja och vraka på jobbet.
Stämmer inte min bild av det där kopplet av kabinpersonal som svansar efter dig mellan flygningarna eller kikar in i cockpit och bjuder på kaffe med leende som tillbehör?
Fråga på Apoteket. Och var noga med att berätta om du äter annan medicin. Tror många åksjukepiller har en triangel, dvs-inget hit att köra bil