Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

På tal om Ikea. Här är deras nya...

• FjärilVingad73
    Heidi1 skrev 2012-03-06 08:02:21 följande:
    Hehehe det där ser ju ut och vara hur lätt som helst
    Jaaa, eller hur! Drömmer
  • FjärilVingad73
    Heidi1 skrev 2012-03-06 08:09:20 följande:
    Japp men det där borde man lätt klara av på en halv time Oskyldig
    Oja! Och då äter man ändå tacos samtidigt!
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-03-06 10:06:49 följande:
    Är det nån influensa ni har åkt på?
    Antar det. Var ju sjuk i månadsskiftet jan-feb, men flyttade då och hade inte TID att vara sjuk. Sen dess har jag varit lite smårisig. I söndags när jag lämnade ungarna till exet och slappnade av för första gången på länge så kände jag direkt att det var nåt... och igår kväll blev det värre och i morse blev jag riktigt risig.

Nu hostar jag nästan lungorna ur mig.
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-03-06 11:22:19 följande:
    Blanda inte in fl i din relation med honom. Jag menar det verkligen Legacy. Det kan bli så himla fel
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-03-06 11:36:28 följande:
    Han har fyra mille och du har fyra katter. Se där, ni har ju en del gemensamt ändå
    DET är positivt tänk!!!
  • FjärilVingad73
    Smecker skrev 2012-03-06 12:18:14 följande:
    Terapeut Smecker is in da house.

Att leva utan att utsätta sig för risker, vare sig fysiska eller emotionella, är inte att leva, det är att gömma sig. Att leva innebär att känna, att känna innebär att blottlägga sitt innersta för något eller någon. Ja, man kan bli sårad eller utnyttjad, men varför oroa sig för något som kanske eventuellt möjligtvis kan hända? Varför inte njuta av livet, och handskas med de svängar och fartgupp som livet innebär, när de uppstår? Livet går inte att förutsäga, livet SKALL inte förutsägas. Njut av resan, vart den än för er, och se motgångarna som lärdomar och lektioner i livets outgrundlighet. Och vad gäller att bli sårad.. jag räknar kallt med att bli sårad 1000 gånger till innan det är dags att krypa ner i kistan. Det är det värt, för att få leva.
    Du har SÅ rätt... Jag som egentligen börjat leva så sent som i höstas har redan åkt på några rejäla smällar men också upplevt många nya underbara saker och alla dessa upplevelser känns ändå okej i slutändan, för jag har iaf LEVT!
    Jag tänker fortsätta ta för mig, fortsätta vara nyfiken, fortsätta utforska, fortsätta LEVA.
    Jag tänker inte dö nyfiken!!!
  • FjärilVingad73

OMG, Fjärilen har varit slampig idag... Skäms Oskyldig

• FjärilVingad73
    Smecker skrev 2012-03-06 17:48:04 följande:
    Jag på FL mig utbjuder, bom chika bom chika bom bom bom..
    Skärp dig, här bjuder vi inte ut oss för fan! Drömmer
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-03-06 17:47:48 följande:
    Vänta, jag ska bara stänga dörren..... så där, berätta nu...
    Legacy skrev 2012-03-06 17:47:49 följande:
    Nämen det är bra väg upp att jag var helt jävla oskuldsfull igår
    Är reggad på... öh en annan sida och fick kontakt med en kille i helgen... Iaf så har vi mejlat lite fram och tillbaka, och egentligen skulle vi träffas över en kopp kaffe i morgon.
    Skrev i morse att jag är sjuk och han erbjöd sig att komma hem och massera bort basiluskerna. Och jag vara så jävla kåt så jag sa ja!! Febrig och dan!
    Iaf, jag var jäääävligt slampig och det var så jävla skööööööööööönt! Solig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!