Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-03-06 17:52:27 följande:
    Nu kan jag inte hålla mig längre. Jag kommer att anmäla den här tråden. Det pratas ta me tusan bara om dejting, ligga och sms hela tiden...
    Bästa tråden på FL, med andra ord! Flört
  • FjärilVingad73

Massage fanns inte på världskartan.  Vi hade tankarna på annat håll....  Oskyldig

• FjärilVingad73

Nääh, nu ska jag gå och ta ett bad och fundera över hur mitt liv tagit en sån jävla vändning och hur skönt det är!!!!

• FjärilVingad73

Men guuud vad ni skriver! Här kan man inte vara borta en hel kväll... Förvånad

Jag orkar inte läsa ikapp... hänt nåt kul??

• FjärilVingad73

Jag är 161 underbara centimeter, väger på tok för mycket, haha, nåja... 87 kilo på väg ner...

Storlek 39-40 i skor efter två barn. Hade 37½ före barnen!!! Skrikandes

• FjärilVingad73
    Smecker skrev 2012-03-07 07:39:31 följande:
    Jag är lång som en halv tvärhand, bred som ett hus, har strl 39-40 i skor och en knytnäve som är precis lagom stor. Nämnde jag att jag sparkar som en häst?
    Hästar är ju söta... Drömmer
  • FjärilVingad73

Ha en toppendag på jobbet, Legacy!

• FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-03-07 09:59:57 följande:
    Har ni sett deras ögon? Helt röda Förvånad
    Vem bryr sig om ögonen! De djävlarna dränks i specialröran jag gör när jag vill bli av med dem, sen åker de fan ner i slasken!
  • FjärilVingad73
    Anonym (JH (tjej)) skrev 2012-03-07 10:54:19 följande:
    OMG! VA NI SKRIVER MYCKET! haha
    Nej ni har inte skrämt bort mig utan jag var borta en dag bara och orkar inte läsa ikapp 30 sidor!!!!!!!!!!!

HP har jag testat men fattade ingenting av den sidan... kass enligt mig...
    de enda sidorna jag hittar som är enkla att använda är väl typ sidor som man söker annat än förhållande på hahaha

Nu har jag avreggat mig på allt vad dejtingsidor heter för de verkar ju bara vara knäppisar på dom och då såg jag erat forum här som passade mig ganska bra..
    Hur fan gör man nu för tiden?????
    Man hänger här!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!