Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Shades skrev 2012-09-16 19:40:12 följande:
    Singel i över tre år här och har ingen panik alls att finna någon som fyller "tomrummet" såvida det inte är sant och äkta :)

Men annars är det där svårt som f-n. Jag ser det från andra hållet och skulle inte vara intresserad (såvida inte Amor beslutar annat) av en kvinna som _vill_ ha fler barn så därför är det bra om hon har egna. Själv känns det inte aktuellt att börja om med småbarn igen...

Ja det  är inte lätt inte. Men det låter som du har en sund inställning iallafall och inte jagar kärleken. Men det borde väl inte vara något problem att hitta någon som har egna barn för dig iallafall Jag däremot måste hitta någon som eventuellt vill ha barn men kanske inte helt säkert ändåObestämddet känns ju som en lätt uppgift!
    I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    takida skrev 2012-09-16 19:58:50 följande:
    Jag är inte rädd för att bli sårad för det överlever jag men jag har däremot svårt att släppa in någon i mitt liv. Tidvis spyr jag på att vara singel men samtidigt så har jag det bra, jag kan göra vad jag vill när jag vill. Vill jag ta en roadtripp själv eller med sonen en helg så gör jag det, ingen annan att ta hänsyn till . 

Men samtidigt hade det ju nån gång varit trevligt om någon nån gång hade ätit upp den där chokladbiten man sparat på till ett bra tillfälle..

Jag gillar också friheten och kan även sakna den när jag är i ett förhållande. Som du säger att man bara kan åka iväg någonstans när man vill och att man inte har den där känslan att man måste disskutera alla beslut som ska tas för jag bestämmer själv. Jag kan däremot bli stressad ibland över att tiden går och att jag kanske söker något som inte finns, tänk ifall jag inte kommer hitta den där killen som jag vill ska vara helt galen i mig och jag i honom.
  • lemonina

Om någon känner behovet av att gråta en skvätt men inte riktigt vet hur. Kolla då på filmen "the notebook". Länge sedan jag bölat så mycket. Så vacker film om kärlekHjärta

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-16 21:19:16 följande:
    Lemonina: Tack för tippset. Kollar just nu på blood diamond. Asbra film *rekomenderar*

Ja men den har jag sett. Håller med! Jätte bra filmGlad 

Men nu har jag bölat klart och ska roa mig med att kolla på gamla klipp av karatefylla haha. Nu ska det skrattas istället    
  • lemonina
    Madida skrev 2012-09-16 21:25:00 följande:
    Jag vill inte böla! Jag vill bli skiträdd! Tips på en bra skräckis? Thriller?

Åh jag vet inga nya thrillers, tycker det var länge sedan jag såg något riktigt braObestämd
  • lemonina
    Madida skrev 2012-09-16 21:55:56 följande:
    Men du kanske har en gammal att föreslå? Kan ju faktiskt hända att jag missat någon..

Gothika, Shutter Island,I samlarens spår och jag älskar filmen med Nicole Kidman- The others, har du inte sett den så kommer du definitivt bli skit rädd
  • lemonina
    Madida skrev 2012-09-16 21:55:20 följande:
    Eller hur?! Jag tycker också det var längesedan jag såg någon bra. Jag och en kompis brukar se såna filmer tillsammans men nu var det längesedan där var nån intressant.
    Ja det känns inte som de gör thrillers längre. Och jag är som du jag gillar inte massa monster och konstigheter i filmerna.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-16 22:20:41 följande:
    The others är jättebra men inte läskig. Jag älskar Born identety filmerna och såg att det kommit en ny på bio!!! Förväntningarna är skyhöga
    Men tyckte du inte?! haha vad man kan tycka olika. Har det inte kommit en ny liftaren också tror jag? eller det var prat om det iallafall.
  • lemonina
    takida skrev 2012-09-16 22:32:33 följande:
    Saw var riktigt bra! Gothika som Lemonina tipsade om hade jag höga förväntningar på men blev inte skraj alls. 
    Jag har aldrig sett Saw filmerna. Trodde de var övernaturliga :S
  • lemonina

Takida och Madida då ska jag införskaffa första Saw filmen. Tycker jag känner mig rädd redan hahaSkrattande Kanske blir blundkudde och titta på när det är ljust ute.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!