Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-08-30 23:18:29 följande:
    Min dejt blev inte av, av någon anledning känns det som att det hänt förr... 
    Men det gör inget för jag ha en bättre att se fram emotGlad 

Vad ser du fram emot?Glad
    I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    cajsasmamma skrev 2012-08-30 22:56:21 följande:
    Jo jag var på dejt idag Gick över förväntan och det blir fler dejter för våran del nog

KulGlad Var det första dejten med honom?
  • lemonina
    takida skrev 2012-08-31 11:17:24 följande:
    En dejt Glad
    Åh så roligtGlad När blir den av?
  • lemonina

Första helgen på jag vet inte när som jag inte ska gå ut. Kände att jag behöver rensa ut kroppen lite och ta hand om mig själv. Ska träna och försöka bli av med ölmagen hahaFlört Men nu sitter jag här och är sjukt uttråkad. Vill inte ens gå in på någon datingsida för att snacka med några killar...Och på måndag börjar skolan bläää!!! Vad har ni andra för er? roa mig snällaSkrattande

• lemonina
    Näckrosen skrev 2012-08-31 19:15:18 följande:
    Jag ska börja baka annanaspaj nu. 25 portioner... Och någon annan dag innan fredag, lika mycket äppelpaj.

Åh så gott det lätSkrattande precis vad jag inte behöver äta nu. Har gått upp massor under sommarenObestämd
  • lemonina
    cajsasmamma skrev 2012-08-31 19:39:59 följande:
    Här komma man precis hem ifrån stallet, vart en 11timmars dag där idag. Men vad gör man inte för sin dotter ?! Alltså först jobba jag 8-16 med mina egna hästar, sen red dottern 16-19. 
    Blir en lugn helg här med för det är planerad flera party-helger som kommer här efter  

Åh hästar!Drömmer Är själv en före detta hästtjej men har inte ridit på en herrans massa år nu. Sist var det nog 7 år sedan i Wales en helg. Skulle egentligen ha ridit två gånger då men hade så förbaskat ont dagen efter så det blev bara en tur.
  • lemonina

Fin bild Visma. Glad 

• lemonina
    takida skrev 2012-09-01 11:09:06 följande:
    Madida: dina hjärnceller är det nog inget fel på;)
    Det är killen som jag hade wow-dejten med i somras om du kommer ihåg? Tror jag skrivit i andra tråden.
    Men har han lämnat sitt ex nu då?
  • lemonina
    takida skrev 2012-09-01 15:39:50 följande:
    Du har fått mail Glad

För att lämna så måste man ju vara tillsammans och det är de ju inte. 

Och jag har svarat my dear!Glad
  • lemonina
    visma1 skrev 2012-09-01 17:08:28 följande:
    Jaså han! Vet inte om jag hade vågat känslomässigt, men man måste väl våga för att vinna

Ja det måste manGlad Men jag önskar ibland också att jag kunde tänka lite mer rationellt på saker och ting. Nu pratar jag om mig själv. Men känslor går så många gånger före allt och jag kan hoppa in i relationer som jag vet inte kommer sluta bra bara för att jag inte tänker vettigt när jag är kär. Och varför blir man kär i något som är helt fel kan man ju fråga sig hahaFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!