Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Johnny Mnemonic skrev 2012-10-02 23:19:06 följande:
    Wohoo jag har nya besök på min HP sida, dvs halva inne
    Skrattande
    FjärilVingad73 skrev 2012-10-03 00:10:10 följande:
    Själv har jag bara varit på avhopparträff ikväll. Noll risker för flirtar, men 100% kul! Har ont i magmusklerna nu!!
    Strålande! Solig

• Cocacola
    MrC skrev 2012-10-04 21:48:27 följande:
    Nej nej. Jag är snabbare än blixten!

Mumin? Mumie? Jo, jag kan klä ut mig till mumin också om det krävs. Självklart kan jag prata finska, har ju bott i Suomi, varit gift med en finsk kvinna!

Oskyldig

Samlar plusspoäng ser jag...
  • Cocacola

Smecker: Gick inte att kika på klippet, segt nät här emellanåt. Will try later if I remember...

• Cocacola

Ska gå och fixa en kopp te och se om jag hittar nån snygg kille på vägen dit. Oskyldig

Sen kommer jag tillbaka och spammar tråden lite mer... Lite sällskap vore trevligt! Skrattande

• Cocacola

JM: Tiden läker alla sår. Vissa lämnar ärr, men allt läks i sinom tid. Det som inte dödar härdar. Fokusera på annat. osv. {#emotions_dlg.flower}

Så, hänt något kul idag?

• Cocacola
    MrC skrev 2012-10-04 22:56:54 följande:
    *catching* Plus
    Skrattande

Känner mig generös ikväll och kan tänka mig att dela ut fler, men du får ju berätta varför du borde få dessa...
  • Cocacola
    cajsasmamma skrev 2012-10-04 23:00:44 följande:
    Jag är ju här... fast jag drar mig nog till sängen snart, har redan lyckas somna 2ggr
    3:e gången gillt? Skrattande
  • Cocacola
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-04 23:07:11 följande:
    Vad jag ångrar jag inte läste till fysiker, så spännande det är med kvantmekanik; Och speciellt kvantkorrelation är riktigt intressant med enorma möjligheter, ser jag det faktum att det finns som ett tecken på att vi lever i en värld som har många fler dimensioner än vad vi kan uppfatta. 
    Hrm... Försöker suga åt mig något av den där känslan så att jag med glädje tar mig an inlämningsuppgifterna i fysik som ska lämnas in i morgon. Oddsen att jag hittar någon att spontanhångla med i natt är nog betydligt högre men tråkigt nog är det fysiken som jag ska ägna mig åt och inget hånglande. Har en underbar fysiklärare och tur är väl det för annars hade jag nog redan gett upp hoppet om ämnet. Fysikstudier får mig att känna mig korkat, not good... *suck*
  • Cocacola
    cajsasmamma skrev 2012-10-04 23:35:19 följande:
    Bara jag tar tag i min röv och flyttar den till sängen så somna jag garanterat. Lider nog av lätt narkolepsi, somnar lätt och snabbt. Har tom börjat sova middag på dagarna ca 30 minuter  
    Hopp i säng!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!