Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-10-20 13:04:45 följande:
    Har en arbetsintervju på måndag. Jag hoppas verkligen att´det är nåot bra och att jag får det.
    Va kul! Håller tummar och tår!
  • Cocacola
    Isnogood skrev 2012-10-21 10:38:18 följande:
    Nalle + Kaffe = Ta hand om dig o krya på dig ordentligt.
    Night sky skrev 2012-10-21 10:39:52 följande:
    Vad jobbigt! Hoppas det känns bättre snart colan! {#emotions_dlg.flower}
     Va goa ni är! 
    cajsasmamma skrev 2012-10-21 10:41:04 följande:
    Jag har tanvärk, eller jag vet inte om det är riktig tandvärk. Lagade en tand för 5-6vrckor sen och för 4 veckor sen fick jag tandvärk ibland när jag drack, åt eller prata förmycket men nu har jag ständig värk, ska till tandläkaren på tisdag.  
    Tandvärk låter värre, hoppas den ger med sig och tur du har tandläkartid inbokad.

• Cocacola
    Skrattande Inte varje dag man får samtal med motivering till varför man inte passar ihop. :P Han har så rätt så, även om det är synd. Men bra ändå eftersom jag insett detsamma för längesen. Så småningom kanske vi kan umgås igen utan den något udda stämningen som blev. Glad (J för övrigt, om nån undrade)
  • Cocacola
    takida skrev 2012-10-21 22:06:26 följande:
    Känns det okej då? {#emotions_dlg.flower}
    Japp, är ju inte honom jag fastnat för så. Men vill behålla honom som vän så detta har lixom varit ett hinder, nu kanske saker kan återgå till det normala igen. Hoppas jag iaf men det lär ju visa sig.
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-10-21 22:13:12 följande:

Och du verkar inte allt för ledsen eller? Men bra pm ni bägge insett samma sak iallafall.
    Se svaret till Takida :P

Nervös inför imorgon?
  • Cocacola
    Nirvana skrev 2012-10-21 22:22:04 följande:
    Heter nästan alla framgångsrika killar J på nätdejtingsiter? :-P
    Haha, det vet jag inget om. Denna J nätdejtar iaf inte. Tycker att han borde men skulle bli förvånad om han gjorde.
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-10-21 22:43:22 följande:

Jag är faktiskt inte så nervös Jag tror jag kan de flesta frågor som brukar komma ganska bra nu och jag kan bara vara mig själv.
    Det där låter toppen, behåller du samma lugn imorgon så går det säkert bra.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!