Inlägg från: Lilly11 |Visa alla inlägg
  • Lilly11

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2011-11-14 18:01:39 följande:
    Eller så är det bara JAG som har problem med att alla bara är ute efter min kropp Oskyldig

Ok, ok, det var ett skämt.. Tungan ute Hade nog för närvarande varit rätt nöjd om någon var ute efter min kropp.
    Funderat på organdonation?
  • Lilly11
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-14 18:48:57 följande:
    Nej men allvarligt talat! 10 sidor på mindre än ett dygn?!
    Innan sa jag att jag tydligen inte kan resa bort en helg för att det då är så mycket att hinna ikapp. Nu kan jag tydligen inte ens jobba
    Kom igen nu allihopa - nu jobbar vi mot 500-strecket!!!
  • Lilly11
    kristinah skrev 2011-11-14 19:21:44 följande:
    jag verkar dras till att kontakta män som borlångt bort - så pass långt att den dejt inte direkt är möjlig...

är det ett tecken på commitment issues?
    Ja, eller att du längtar bort från din hemmiljö kanske. Själv skulle jag vilja fly till västindien. Någon som vet om en bra dejtingsajt för västindienbor?
  • Lilly11
    Anonym (ny) skrev 2011-11-14 19:23:12 följande:
    Undrar vad man ska göra på dejten. Det kommer vara dejt efter jobbet, alltså när det är mörkt...annars gillar jag promenad men det är ju inte så skoj i kolmörker! En fika kan man ju ta men blir lätt lite trist. Bio känns inte så skoj första gången, man vill ju snacka liksom!
    Bowling finns inte möjlighet o jag är dessutom sjuk så det kan ju inte vara får ansträngande haha
    Biljard?
  • Lilly11
    kristinah skrev 2011-11-14 20:45:39 följande:
    ok - en idé bara - några i Stockholm som vill ses över en öl eller två nångånng snart...typ innan jul?
    Biljard funkar också
    Eftersom jag kom med biljardidén så känner jag mig förpliktigad att hänga med =)
  • Lilly11
    Anonym (Mikaela) skrev 2011-11-14 22:50:42 följande:

Hur blir man inte ytlig på dessa sidor,
    får hur många mail som helst vareviga dag.

Men jag hittar typ 1 på hundra som jag skulle kunna tänka mig att dejta..

Känner mig så dissande.. :(

Tragiskt av mig är bara förnamnet.

Jag förstår precis. Jag känner likadant...
  • Lilly11

Spaning - Är det inte trist med alla dessa presentationer som börjar med något negativt, bittert typ

- det är så svårt att skriva om sig själv
    - här är visst alla resgalna och vältränade
    - kommer inte på nåt att skriva så fråga
    - mm

• Lilly11
    floya skrev 2011-11-14 23:09:21 följande:
    Gör som jag, gå på dejt med snubben som känns helt perfekt och som har allt - och inse att det faktiskt inte alls var det jag var ute efter. ;)
    Hmm....jag har nog inte ramlat över någon sådan snubbe ännu....
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-14 23:30:38 följande:
    Skriv sanning om dig själv! Ett lätt sett att bli av med folk. 
    ty inte är sanningen vacker....
  • Lilly11
    floya skrev 2011-11-15 17:53:48 följande:
    Projekt 10 dejter innan nyår:

Dejt 1 avklarad. Växlade tre korta mail med killen imorse innan jag skamlöst slängde ur mig frågan om han ville ta en kopp kaffe på eftermiddagen.

Trots en ganska intressant presentation så var han så tråkig så att klockorna stannade. Inte en enda fråga om mig eller någon slags nyfikenhet. Efter en genomliden timme kollade han på mig under lugg och frågade: "ska du följa med hem?"
    Jag: "Tyvärr inte, jag har tvättstugan."

Oskyldig
    Heja heja! På´t igen bara.....kan knappast bli värre.

En fråga....hade du verkligen tvättstugan?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!