Inlägg från: Lilly11 |Visa alla inlägg
  • Lilly11

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Hur gör man!! Jag börjar bli less på dejtingdjungeln. Där bor bara hyenor och giftormar...

Hur sållar man ut de få guldkorn som borde finnas? Det finns så mycket konstiga människor att jag snart utgår från att alla är konstiga. Vill inte känna så.....=(

• Lilly11
    Isnogood skrev 2012-01-06 22:36:38 följande:
    Välkommen i klubben...
    Är det jag som är konstig....eller omvärlden?

Arrangerade äktenskap, det var tider det.
  • Lilly11
    Isnogood skrev 2012-01-06 22:52:54 följande:
    OMVÄRLDEN om du frågar mig

Jag är nämnligen av precis samma åsikt som DIG när det gäller snubbarna där ute   
    Tack, då kan jag leva i tanken att jag är ganska normal ett tag till. Jag behöver alltså inget besök hos farbror hjärndoktor. Frågan är då bara hur jag sätter upp omvärlden i kö dit?
  • Lilly11
    Isnogood skrev 2012-01-06 23:03:09 följande:
    Nu sa jag ju aldrig att j a g var normal då förstås Oskyldig

Men ATTAN vad det finns mysko typer där ute Tyst

Ja...kanske kan ffråga nån doktor här..?        
    Och jag skrev att jag var ganska normal Glad

Ide´!!!! Vi borde skapa en svart-lista över mysko typer på sajterna....
  • Lilly11
    starchild81 skrev 2012-01-06 23:10:14 följande:
    mmmm men om jag träffar rätt tjej så är jag singel för hon vet inte vad bli lite hon vill riktigt än... Dock skulle jag nog  bli lite lessen i ögat om hon gjorde slut och behöva ngra månader av frid. haha komplicerat JA... *skratt* 
    Men om du är ett av de få guldkorn som finns.....kan inte vi tjejer få sätta upp oss på nån slags väntelista?
  • Lilly11
    starchild81 skrev 2012-01-06 23:25:20 följande:
    Jag Hon Han "Det" har ett namn Andreas och bor i Göteborg Johanneberg  Eller sim iphonen säger i närheten av Örgryte^^ fattar inte hur den räknar *s*
    Det kunde jag ge mig sjutton på.....har redan konstaterat att alla godbitar bor i Göteborgstrakten.....
  • Lilly11
    starchild81 skrev 2012-01-06 23:35:48 följande:
    haha du kan flytta hit är lite ensamt i min 3a ;) lite sällskap skadar inte..... (Om jag blir singel)..... 
    Hmm....har du någon slags löpande band-princip? Glad
  • Lilly11
    starchild81 skrev 2012-01-06 23:38:29 följande:
    en vanlig stabil tjej utan psykiska problem färdig med sitt x, du vet en alldaglig mysig tjej bara
    Nej men vänta nu.....alldaglig är jag ju inte.....
  • Lilly11
    starchild81 skrev 2012-01-06 23:55:18 följande:
    inte mitt fel att alla tjejer vill ha det alla andra tjejer vill ha.... =)
    Hmm.....jag är inte som alla andra...
  • Lilly11

Vilken bra ide´....att sova....

Godnatt!!

• Lilly11

Jaha...här sitter jag i godan med rufsigt hår och pärlar halsband.....och har en dejt om en timme. Betyder det att jag är jätteintresserad och förväntansfull.....hmm....

• Lilly11
    NatalieH skrev 2012-01-08 14:25:09 följande:
    lycka till
    Tack, vad snällt. Jag har dock inga förhoppningar alls om att han är något för mig. En riktig snackepåse är vad han är.
    Om man nästan alltid känner så här inför en dejt.....ska man då dejta överhuvudtaget? Hur vet man om det är ointresse eller rädsla?
  • Lilly11
    NatalieH skrev 2012-01-08 14:31:59 följande:
    Bra fråga. Hur mycket har du dejtat innan?
    För ett antal år sedan dejtade jag mycket. Denna gång är det bara min andra dejt, (fast första med denna kille). Men om man som jag är cyniker och utgår från att alla män på nätet är katastrofer så är det inte lätt....hahaha....fast erfarenheten säger att jag har ju rätt....
  • Lilly11
    NatalieH skrev 2012-01-08 14:42:52 följande:
    Aha ok. Hmm ja det är inte roligt, men du får försöka se det posetivt
    Ja, jag ska försöka vara positiv....och snäll. *blir mycket svårt*

Egentligen tycker jag det är bättre att träffa någon i verkligheten. Om man dras till personlighet och attraheras av röster så är ju nätet ett uselt raggningsställe. Men vad har man att välja på när det inte dräller in drömprinsar i ens liv.

Hur tänker ni andra?
  • Lilly11
    NatalieH skrev 2012-01-08 14:51:22 följande:
    Jag känner lika som du, framför allt så känns det så till gjort på dejtingsidor. Då tror jag att det är bättre med typ ett forum. Men bästa sättet är irl. Vänner vänner typ, men vad gör man om vänners vänner inte är singlar längre?
    Jag vill gå på personens personlighet  och det blir inte bra på dejtigsidorna tyvärr :(
    Ja...att få småspana något på ett naturligt sätt en längre tid är det bästa.

Personer på nätet verkar sakna självinsikt. Och ljuger till och med om uppenbara saker.....trist.
  • Lilly11

Yes!!! Trevlig röst i alla fall....*något mer entusiastisk*

• Lilly11

Ha en trevlig eftermiddag, nu ska jag iväg på dejt.

Om han är trevlig men inte min typ så bortslumpar jag honom här sen.....Glad

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!