Inlägg från: kristinah |Visa alla inlägg
  • kristinah

har alla träffat nån nu? det verkar vara en kärlekstråd mer än en nätdejtingsfrutrationstråd

• kristinah

jamen självklart får ni vara kvar!
    jag gillar ju att se att det funkar och att ni blir kära

fortsätt så!

• kristinah
    Cosan skrev 2011-12-12 23:11:11 följande:
    Nej, fortfarande oerhört långt borta från en dejt på nätet. Som det känns nu kommer jag nog inte ens få till en dejt innan jag träffat någon på gammalt vanligt sätt. Någon satans bok om hur man nätraggar vägrar jag läsa! Passar det inte äkta så kan det vara. 
    ska du inte till stockholm snart då så vi kan ses....
  • kristinah

Fick mailet idag Dissas dumpad och just nu är jag en pissig boll, ett knyte av sorg och skit! Så är han borta..han den enda som nånsin kallat mig för snygg och attraktiv och fantastisk Känner mig ful fet och oattraktiv och så in i märgen sorgsen....

• kristinah

tack alla

det känns verkligen som en enorm jävla sorg mest...

JAg hoppas att det ändå ska vara nåt bra, att jag nu kan gå vidare utan att jämföra alla jag möter med honom. Men just nu är det sorg, och jag känner mig liten och bortvald av han som betytt allt för mig de senaste 20 åren.....SKIT!

• kristinah
    Cosan skrev 2011-12-13 23:23:36 följande:
    Tror verkligen att du kommer att träffa någon som kommer att uppskatta och beundra dig för den kvinna du är. Deppa några dagar nu, så blir det bättre sen :)  
    upptäckte just att jag fått ett mail i min hemliga mailbox...och plötsligt fick jag skratta lite

tack cosan Hjärta
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!