Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Hemlig mailbox låter roligtuhh?
uuHH?!?!
(känner att jag sakta men säkert är på väg in i ilskan, förnekelse, sorg och nu ilska - jo då, jag är snart frisk igen och helad från dumpningshelvetet!)
Hemlig mailbox låter roligt
Cosan!
vad är det du håller på med?
Utnyttjar du mitt trasiga tillstånd och smörjer mitt ego med en massa fina ord så att jag ska bli som förtrollad och få för mig att jag vill bo i Malmö?!?!?!?!
Näe nu går jag och lägger mig och tackar gudarna för att jag inte drack den där drinken som booYah bjöd på nyss, då hade jag varit ännu enklare....nu är jag bara lätt.
puss och godnatt på er alla härliga galningar!
Så sjönk mannen i mina ögon ett snäpp - eller kanske 7.
När han fegar och lämpar över allt på mig - utan att ta ansvar för sina handlingar eller ord. När han plötsligt börjar skydda sig med att vara kall och hård och kort i tonen där han tidigare varit fylld av kramar och mys och gos....ja då känner jag att jag tappar intresse och lust rätt så fort.
fyfasiken
men så ser man också att även den man trodde var den mest perfekte visar att han är en sån där man som jag INTE vill leva med. Då undrar man om där finns någon som är så där trevlig och glad och öppen och tar ansvar för sina handlingar och ord....finns han där ute tro?
fy fabian...nu gräver jag mig ner i pluggträsket ett tag framöver istället.
jag orkar fan inte med nåt jävla förhållande nu iaf
(inte färdig med min ilska ritkgit riktigt ännu....nej..)
Niklas2k - tror du har missuppfattat nåt här, du msåte rapportera lite mer av vad som händer
give us the details...är ni fortsatt singlar elelr när blir det bröllop..
jag vill veta!
hörrödudu Ulfsas - tycker du gnäller lite väl nu.
Du verkar ju vara ute och svira var och varannan helg.
Vad är problemet tro?
Vad är det för slags vuxenliv du längtar efter? Är det ett förhållande och det inte finns på krogen - gör nåt annat då? För inte verkar du ha svårt att komma iväg iaf...mr VIP-går-före-kön
så sket sig livet lite till....
tack och lov för fina vänner som tar med mig ut och dricker öl direkt - fuck the tenta...nu blir det socialakvällen
Jag hänger kvar men vill just nu INTE dejta