Nirvana skrev 2012-10-23 13:48:03 följande:
Nej, och det är vad jag sagt hela tiden. Om någon anser att det finns underlag för att göra en polisanmälan mot mig så får de göra det. Att kontakta min arbetsgivare som jag aldrig påstått jag representerat är däremot ett direkt försök till sabotage, att som Anonym (IRL) påstå att man vet vem jag är IRL och att jag har flera diagnoser osv är grovt förtal. Det är anmält nu. Jag vet inte vem det var bakom de namnen men det är heller inte mitt problem, det får myndigheten och FL reda ut tillsammans. Jag bryr mig heller inte om det faktiskt går till åtal eller inte, jag har sagt ett flertal gånger att jag inte tycker vissas uppträdande är acceptabelt.
Och tillsist det var inte jag som startade några publika trådar, som försökte tillkalla FL moderatorernas uppmärksamhet för att få en medlem permanent avstängd. Jag vet att de inblandade personerna är riktigt fega, de erkänner inte minsta lilla och har aldrig gjort- det har hela tiden varit jag som varit bråkig osv. Jag är trött på det och jag vet att jag är långt från ensam att upplevt samma personer på samma sätt. Som jag sa har fått mängder med PM från folk som frågat om det gäller vissa medlemmar och konstigt nog är det samma medlemmar varje gång.
Det är inte några tonåringar vi pratar om här, det är vuxna människor. Men kortfattat underförstått: Jag rekommenderar om de berörda vidtar samma åtgärder om de tycker sig ha underlag för detta. Lagen är till för det och alla har samma rättighet att utnyttja den.
Jag har varken undrat, funderat eller ens frågat om detta.
Har däremot sagt tidigare,
till dig, att jag
inte vill veta några detaljer, ändå så ger du mig detaljer (de jag inte bett om).
-Detta, har du redan i tidigare inlägg nämnt, om jag inte missminner mig, men denna gång, citerar du mig och lämnar denna information...
Vad tycker du..?
För mig, är detta ett ganska tydligt exempel på att inte respektera andra människors önskemål...
Skriv vad du vill, men citera inte
mig o sedan lämna information jag uttryckligen påpekat om att jag
inte vill ha.
Och ,tack för att du så vänligt upplyser mig om det svenska rättssytemet, men om detta, kan jag mycket och behöver inte heller ha den informationen.
-Tycker du att jag
behöver upplysas om den..?
Jag har inte på något sätt "gått på" dig, inte anklagat dig för något.
Jag har respekterat dig, för dina åsikter och dig som person.
Som tack, fick jag det jag sagt att jag inte vill ha.
Snällt av dig...