• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2011-12-05 21:31:26 följande:
    Jag förstår inte riktigt varför folk är så oroliga för att bli sårade. Vi har alla minst halva livet kvar, det är bara att förutsätta att vi kommer bli sårade ett antal gånger till innan det är dags att krypa ner i kistan, och väl där spelar det väl ingen roll längre. Ingen av oss är gjord av porslin, om någon mot all förmodan skulle vara det så är det något psykiskt fel på personen och det bör tas med psykolog/psykiatriker. De flesta av oss har barn, och det om något brukar visa att vi är psykiskt starkare än vad vi förut trodde var möjligt. Det är förbannat jävla tråkigt med folk som sårar en, utnyttjar en, bedrar en.. men man kommer alltid igen. Alltid.

Ni är alla starkare än ni tror. Glöm inte det. 
    bra skrivet tycker jag med,
    Mamma till Citrina 061007 & Leia 080617
  • Heidi1
    giftgrodan skrev 2011-12-05 21:39:34 följande:
    ok, nu ger jag fucking upp. Här är min presentation: vad är fel med den? Är det som jag misstänker, att jag bara är för tjock och ful för att folk ska vilja maila mig? "humoristisk, smart och omtänksam" är ju verkligen buzzwords, men det är fasen svårt att komma på nåt annat.

"Jag har alldeles för lätt att vända på dygnet och tycker att en dag inte är komplett utan minst tre koppar te. Övriga saker som står högt på min lista är sushi, katter, regn, go, hångel, sarkasm i lagom dos, internet, språk, xkcd, sällskapsspel, höst m m. Är inte särskilt förtjust i antitesen till ovanstående företeelser. Tycker det är extremt viktigt att man klaffar på ett mentalt plan och att man kan ha timslånga diskussioner om allt från universums uppbyggnad (det kan jag typ inget om, lär mig!) till vem som är mamman i How I Met Your Mother.

Jag har tillbringat det senaste året i New York, en stad jag verkligen älskar, men är på väg till Sverige igen och söker nya vänner och förhoppningsvis även mer. Att beskriva vad man söker är ju svårt, men är du en humoristisk, smart, omtänksam kille som gillar serien "QI" är det en bra bit på vägen!"
    jag är som ny, tycker samma som ny
  • Heidi1
    starchild81 skrev 2011-12-06 00:30:22 följande:
    Jag skall på dejt om 12 tim ;) Ingen aning om vem personen är. Har bara fått veta att det är en kompis kompis men hon vill inte säga vilken kompis det är *skratt*  Men vi har tydligen träffats Glad fattar nada jeje wish me good luck......
    lycka till, du får uppdatera sen hur dejten gick
  • Heidi1
    Mikesh skrev 2011-12-06 08:45:37 följande:
    Fy fan det som stod i tidningen idag... 8 män turades om att våldta en 2 barns mamma i småland..... Jävla idiot samhälle.
    fy fy fy för såna personer, man borde såga av en kroppsdel av dom
  • Heidi1
    Smecker skrev 2011-12-06 08:53:24 följande:
    En?!
    nä fem två armar och två ben och k*ken kanske glömt någon del
  • Heidi1
    Smecker skrev 2011-12-06 08:58:55 följande:
    Usch vad brutal du är! Lite medkänsla får du väl ändå ha med dessa hysteriskt störda individer. Tycker det räcker med lilla huvudet och stora huvudet, resten kan de väl ändå få behålla.
    okej då, men då får dom inte lida så mycket, bättre om dom får lida
  • Heidi1
    Smecker skrev 2011-12-06 09:06:14 följande:
    Jodå, vi kör dem i mandolinen. Lilla huvudet först, stora sen.
    låter bra det och alla ska vara vakna och ingen smärtlindring
  • Heidi1
    Smecker skrev 2011-12-06 09:19:30 följande:
    Nu skall vi inte kidnappa tråden med sadistiskt ultravåld, kan vi inte spara det tills när vi ses? Blir lite mer romantiskt då tycker jag.
    hihihi menar du att vi ska slå varandra när du ska kolla på min data?? Vi ska ju inte ha en dejt
  • Heidi1
    kristinah skrev 2011-12-06 10:15:35 följande:
    Oh! Är det tråddejt på gång!?!? Whoooo !!!!
    nej det är det inte, han ska hjälpa mig med min dator. Jag dejtar en kille redan som jag tycker väldigt mycket om
  • Heidi1
    Smecker skrev 2011-12-06 10:01:10 följande:
    Du kan slå mig med datan så knyter jag ihop dina skosnören. Fair enough?
    låter bra det men om min dator går sönder när jag slår dig med den så får du köpa mig en ny Drömmer
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!