• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Fågelskrämman) skrev 2011-12-09 18:44:05 följande:
    Jag har en fråga till alla er expert dejtare :). Om ni börjat träffa någon från nätet och träffas typ 2 gånger i veckan och pratar varje dag hade ni då gått in lika ofta på dejtingsidan ni träffades på? Har träffat en kille och vi träffas och pratar massor men han loggar fortfarande in på dejtingsiten 3-4 gånger per dag. Jag själv är nästan aldrig inne sen jag träffade honom, även om jag hade velat så hade det inte hunnits med då jag träffar honom så fort jag är ledig. Vad är era erfarenheter av sånt här? Och jag avskyr mig själv lite lite som analyserar såhär haha.

hur vet du att han loggar in 3-4 ggr om dagen? Det behöver inte att han inte tycker om dig. hur länge har ni träffats?
    Mamma till Citrina 061007 & Leia 080617
  • Heidi1

om ca 4 timmar kommer jag vara hos dejten ska bli såååå mysigt hoppas jag

• Heidi1
    Philipsson skrev 2011-12-10 09:45:45 följande:
    Äh, han vill ju bara knulla, och kanske du också.

vem vill inte ha sex??
  • Heidi1
    Philipsson skrev 2011-12-10 09:57:46 följande:
    Jag, jag har slutat att knulla runt. Det ger mig absolut ingenting som en runksession inte kan ge lika bra. Så slipper jag bekymret att få ut henne härifrån också eller att behöva ta sig från hennes hem.

Dessutom, i runkfantasin är ju alla kvinnor naturligtvis vackra och bekymmerslösa och utan celluliter. Verkligheten är betydligt dystrare.

knullar inte heller runder.
  • Heidi1

är inte första gången jag träffas han utan femte gången och vi har inte haft sex än och jag tycker om han och han tycker om mig. kallar inte det för att knullarunt. runt.

• Heidi1

lycka till alla med era  dejter. snart ska jag åka till min. kommer hem imorgon. kram till er allaalla

• Heidi1

har det hur mysigt som helst här. massor med pussar och kramar. hoppas att ni andra har det lika bra som jag har det. är så lycklig. har träffat vårdensvärdenste man. kram

• Heidi1

nej det gör han inte.inte.

• Heidi1

Nu har jag landat efter en helt underbar lördag till söndag hos en helt underbar man Tycker väldigt mycket om honom och det är ömsesidit Pratat en hel del och pussas, kramats och hånglat v vi har haft det hur mysigt som helst. me like him a lot Drömmer tror nog allt att jag är kär.

Kul att det går bra för fler här i tråden med dejtandet

Lycka till alla, hoppas att ni finner någon snart som ni tycker väldigt mycket om     

• Heidi1

det ska ju stå att jag har landat på jobbet nu

Hoppas att ni har en trevlig kväll 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!