Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-10-25 22:28:18 följande:
    Känner mig rätt utsliten och en aning förkyld, osäker på om jag ska gå på morgondagens lektioner eller ej. Sen blir det dock höstlov och barnen ska vara hos sin pappa så jag tänkte sova, umgås med vänner hemikring och gå till gymmet en massa eftersom jag glömt att pausa medlemsskapet när jag flyttade och nu är där. Plugga ikapp lite i lugn och ro också. Ladda batterierna och komma i fas igen.

Hur är det själv`?

Vad jobbigt med förkylning på gång. Jag har haft min släng redan som tur är. Du får krya på dig. Finns inte samma gym där du bor nu så du kan flytta med medlemskapet?

Det är ok med mig. Hoppas på bättre tider nu när jag fått ett jobb. Idag ska jag bli fin hos frissan. Klippa och slinga håret. Verkligen på tiden
    I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    cajsasmamma skrev 2012-10-26 17:11:59 följande:

Yes
    Ska du gå med någon heting?
  • lemonina
    cajsasmamma skrev 2012-10-26 19:50:12 följande:
    En av mina systrar
    Skulle inte vara snällt mot en ev dejt om jag satt och dregla där över skådisar  
    haha nä det skulle det ju inte vara bättre att dregla ihop med syrran istället.
  • lemonina

Hmm frågade henne som spår i tarot kort på FL om jag kommer få ett jobb relativt snart efter att jag slutar uppdraget i april. Hon svarade i slutet av året i annan ort Obestämd Uppmuntrande!

• lemonina
    bullsmeeeet skrev 2012-10-29 20:38:34 följande:
    heeyyyhooOOOOoo Cool
    Heyyy har du en bror som heter Bullkleet
  • lemonina
    bullsmeeeet skrev 2012-10-29 20:52:27 följande:
    såå vad göör nidå snyggosar? Flört
    Hur kan man glömma en sådan charmör Jag ska precis kolla på ensam mamma söker. Hur går det för dig? Fortfarande flickvän?
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-10-30 18:08:05 följande:
    Tada, jag är här - kvällen är räddad!

Sitter i ett iiiiiskallt hus och tänker på hur livet kunde ha varit just nu om jag inte flyttat. Dax att reflektera lite över året som gått kanske.

Ska i vilket fall snart äta långfil. Det hittar jag ta mig fan ingenstans i Bohuslän (där jag kollat då) inte filbunke heller. Eller bollnäsfil. Hade aldrig kunnat gissa att det var något jag skulle sakna, inget jag äter ofta direkt men nu så.

På tal om mat förresten - åt luch på favvoreastaurangen idag. Mexikansk lasagne med kyckling - gudomlig! Var på bio efter det - Hypnotisören
    Halloj Hur känns det inför livet som kunde ha varit om du inte flyttat då? bättre, sämre eller vad tror du?

Usch för långfil! Hur var filmen?    

• lemonina
    Cocacola skrev 2012-10-30 18:49:51 följande:
    Kallt!!! Skrattande En hel del annat också men nu ska vi inte sabba humöret! Jävligt glad att jag flyttade iaf. Även om jag börjar tro att jag inte har någon nytta av det - om man tänker på själva utbildningen alltså. Å andra sidan känns det verkligen som jag hamnade på rätt ställe så det blir nog bra ändå. Ska visst roa mig med att fixa behörighet, komma in och tacka nej. :P

Lemmo då! Långfil är gott! Nån gång ibland sådär, inget man vill ha jämt. Filmen var bra.

Men vaddå? Har du valt fel utbildning?Obestämd
  • lemonina
    Niklas2k skrev 2012-10-30 19:05:09 följande:
    "Presentation
    Själv kan jag säga - ung glad sällskaplig tjej, inga dåliga vanor. om du skriver något vackert, skulle det inte vara etiskt, så jag kommer att skriva om mig själv att jag är ganska :) Tyvärr och kanske en förmögenhet, hittar jag inte hennes man. Jag hoppas snart att åtgärda problemet. Jag vill ha en enkel kvinna lycka. Jag vill älska och bli älskad :)"

Håkej! Taget.

Men hahaha. Jag fattar inte riktigt vill hon ha en enkel kvinna men hon skriver till dig?
  • lemonina
    Niklas2k skrev 2012-10-30 19:10:37 följande:
    Nej, det där var hennes presentation. En sån där standardbrud som ska lura folk på pengar. Inte ovanligt.
    Antingen så är det på engelska med modellbilder eller så är det svenska körd genom Google Translate. 
    Aha, ja de ser faktiskt ut som om hon använt google translate.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!