Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bubblan79 skrev 2012-03-10 11:15:01 följande:
    Ni som dejtar stup i kvarten.. även mitt på dagen så här.. vad gör ni på era dejter?

Jag fick ju tips på bowling tex som lät skitkul men nu när jag sitter och funderar kommer jag att tänka på att när jag träffar mig dejt så kommer det vara en söndag mitt på dagen och jag kommer ha hunden med mig. vilket i princip bara känns som att det kommer bli en promenad. Det är ju liksom inte väder till en picknick då det är så blött ute.
    Nån som har tips på dejt mitt på dagen då man har djur med sig?
    Det går väl bra att bara ta en promenad tillsammans. Stanna till vid en korvkiosk. Kanske ta en omväg till Sibylla
  • Glädje58
    bubblan79 skrev 2012-03-10 11:21:59 följande:
    ja så då ska jag kanske lämna över dejtplaneringen till honom eftersom jag kommer åka till en okänd stad
    Men den finns med på kartan?
  • Glädje58
    bubblan79 skrev 2012-03-10 11:24:16 följande:
    ja! skövde... vad finns att göra i skövde?
    Be honom hitta på något som är kul för er alla tre. Mysiga promenadstråk och sånt
  • Glädje58
    Anonym skrev 2012-03-10 11:30:01 följande:
    En fråga hur gör ni om ni pratar med en person på telefon, ni har inte träffats. Men han har sagt att han är ute efter vänskap inget annat. Jag är ute efter ett förhållande men anser att vänner kan man ju inte få för mycket av. Så därför fortsätter jag prata med honom. Men under dessa premisser fortsätter ni och går in på dejingsidor. Vart drar man gränser för när man inte längre går in på dejting sidor. För mig känns det fel att fortsätta gå in om man pratar med någon över telefon men samtidigt vi har ju redan beslutat att det är vänskap vi är ute efter i våran relation. Så jag antar att jag gör väl inget fel som fortsätter att gå in på dejtingsidorna.

Är inte helt ny på dejtingsidor men etiketten är rätt så svår hur man beter sig där med vissa saker.  
    Hejsan Glad

Ni är båda två öppna med vad ni är ute efter. Om han bara vill ha vänskap (stämmer det verkligen?) så hindrar det inte dig att söka det du verkligen är ute efter.
  • Glädje58
    Anonym skrev 2012-03-10 11:30:01 följande:
    ... För mig känns det fel att fortsätta gå in om man pratar med någon över telefon men samtidigt vi har ju redan beslutat att det är vänskap vi är ute efter i våran relation. Så jag antar att jag gör väl inget fel som fortsätter att gå in på dejtingsidorna...
    Vart får du detta ifrån att det skulle vara fel av dig att söka efter något som du vill ha, något som killen inte är intresserad av.

Du tänker för mycket på vad andra tycker och tänker. Känn efter vad som är viktigt för dig. Visst vänner kan man inte ha för mycket av säger många. Men ibland kan för många vänner ta tid från dig, tid som du borde lägga på annat. 
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-10 11:50:11 följande:
    God morgon, tråden!...

Ha en toppendag, alla!!! 

Solig
    Tack det samma, glöm inte korven och pizza
  • Glädje58

Herrejävlar vad skönt det är med bra musik. Musiken är på högsta volym nu när jag diskar.

Samtidigt vill jag tacka för förtroendet ni ger mig som DJ på festen. Det kommer bli bra musik, musik som vi 50+ gillar. Tack...

• Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-10 11:53:09 följande:
    Gillar inte korv så värst, och äter inte pizza just nu...
    En mellanstor portion köttbullar och mos då?
  • Glädje58

Lyssnar just nu på Rihannas We Found Love (in a hopeless place). Tycker att den passar bra in i vår tråd.

• Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-03-10 12:09:37 följande:
    Du det där har vi pratat om redan och det kan du glömma, tror inte du har lyckats muta Legacy än.
    Smecker skrev 2012-03-10 12:09:44 följande:
    Abba, Spotnicks, Hep stars, Elvis?
    Ni kommer bli glatt överraskade när ni sitter med öppen mun och bara tittar storögda. Vilken musik...

Lasse Stefans, Sofia Källgren, Lotta Engberg, Torsten Flinc... You name it... Glad 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!