bellis79 skrev 2012-01-24 14:02:20 följande:
Tack.. man är glad att man har annat som jobb, vänner, träning o sånt som gör att man inte blir helt tokig.
Han hörde av sig snabbt förut men allt är om honom så ingen fråga om mig men tror han måste fokusera sig på sitt för att pallra..
Jag väljer nu att ej höra av mig mer, dagens mess räckte, så får jag se om allt rinner ur sanden, han skiter i mig alt att han börjar undra vart jag tagit vägen.. Jag väljer att ej vakna o somna gråtandes mer..o jag väljer att finnas där ett tag till men vet ej hur länge o väljer att ej prata med honom just nu för det är ej oss detta gäller just nu o då kanske han tar ett fel o förhastat beslut.. dock vet jag inte hur länge jag finns kvar..
Tror du gör rätt i att hålla dig på avstånd ett tag. Vill han ha dig kvar i sitt liv kommer han att ta det steget när han mår bättre. Förstår att det känns tungt nu. Men man måste ju vara två för att dra runt ett förhållande och ibland är tajmingen fel hur mycket man än känner för varann. Är det meningen att det ska bli ni så blir det de.