Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-03-13 21:21:56 följande:
    Jag skulle ju ha velat veta idag så jag vet hur jag ska planera morgondagen, ska hjälpa syster att såga ner ett äppelträd också, upptagen jag
    Det är snart dags för dig att såga honom 
  • Glädje58

Snälla... kan vi inte göra som så att vi senare under kvällen på lördag hjälps åt att skriva en presentation åt varandra (de som är singlar vill säga, Legacy sviker oss) Sen lovar vi varandra att ha den ute på dejtingsidan i en hel vecka. Ja ja ja...

• Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-03-13 21:27:39 följande:
    Nej nej skulle inte tro det du. Mycket dum ide
    Men du får ju skriva min också. Det ska vara seriöst på ett nytt sätt Flört
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-03-13 21:28:36 följande:
    Super bra idé tycker jag, och jag vill läsa dom alla
    Och din fixar vi också, på distans...  vi kommer att lämna garanti till alla också. Har du inte fått någon dejt inom två år, så är det nog inte meningen
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-03-13 21:26:40 följande:
    Är du säker att du inte fått kukarm??
    Lätt att kolla. Smek armen lite lätt, se om den svullnar Skrattande
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-03-13 21:32:54 följande:
    Hahaha du kommer ångra dig så mycket om jag skulle skriva din .
    Varför då, du vill väl att jag ska träffa någon?  Se så, var juste nu och skapa en bra presentation på lördag  Glad
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-03-13 21:34:38 följande:
    Haha men ni kan ju inte skriva en som stämmer in på mej eftersom ni inte har träffat mej
    Oj shit det kan bli intressant! 
    Vi kommer ringa dig på lördag och ställa dig tio frågor. Sen har vi en rätt så klar bild över hur du är  Flört
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-03-13 21:37:25 följande:
    Klart jag vill att du ska träffa någon, men sen är det ju frågan om texten kommer dra till sig sådana tjejer du vill ha Drömmer
    Men det är det ni tjejer är så bra på att tyda och analysera. Jag tror att ni fixar en bra text som kommer gynna mig. Allvarligt talat, jag tror på er. Ni får full frihet att skriva en bra text åt mig
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-03-13 21:44:40 följande:
    Nepp tyvärr inte
    Då vet du vad du ska göra just nu Natalie, fixa det nu.... nu
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!