Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Mr C men om det inte känns bra är det väl ingen idé att fortsätta. Men hon verkar som sagt ha haft en riktigt dålig dag och det måste man ju kunna få ha ibland.

I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    cajsasmamma skrev 2012-12-08 18:33:51 följande:
    Smurf-snack som är sååå sexigt!

Tycker du det? ja då kanske han skulle fallit dig i smaken. Haha. Men hu går det med killen du dejtar nu?
  • lemonina
    cajsasmamma skrev 2012-12-08 18:51:11 följande:
    är bortrest tom tisdasg så vi hinner inte ses förrän senare nästa vecka .
    ja just jag ser ju att du är på semester nu när jag sitter framför datorn istället för i mobilappen. Hoppas någonstans trevligt.
  • lemonina

Mr C det där med bakfyllesex är nog något jag delar med kvinnan haha. Det är något djuriskt över det hela vad sugen jag blir då. Ja men jag skulle nog inte välja att ha sex första gången med någon på morgonen. Första gången vill man vara fräsch. Ja det vill man väl jämnt men jag menar man vill ju ge en bra första upplevelse och då har jag helst sex när jag hunnit duscha och borsta tänderna innan sen är det fritt fram att ha sex när som helst haha

• lemonina
    takida skrev 2012-12-08 19:27:05 följande:
    Nu är det operation hårfärgning som står på schemat, snart är den här bruden en redheadFlört
    Härligt med en förändring. Det måste jag komma och titta på snart
  • lemonina
    cajsasmamma skrev 2012-12-08 20:20:10 följande:
    Snyggt med rött hår , det har jag med försökt med en gång . Fast det vart inte så snyggt , jag såg ut som en morot  

haha jag har också försökt mig på att vara rödhårig med ett hemskt resultat. Men oftast när man är blond så blir det inte så bra att färga håret rött om man inte har lite naturligt guld eller koppar i håret förstås. Har även haft perioder med brunt och mörkbrunt hår med ganska bra resultat, men passar nog bäst som blond faktiskt.
  • lemonina
    Madida skrev 2012-12-09 08:47:21 följande:
    Okej tjejer! (och killar?)

Någon som läst 50 shades of grey?

Jag började läsa boken igår när jag skulle sova (mycket korkat) och herre min jesus! Har läst 6 kapitel och är helt...tagen. Jag läääängtar tills jag kommer hem från jobbet så att jag kan fortsätta läsa Har inte kommit så långt in i boken så det är kanske tidigt att uttala sig men just i detta nu så skulle jag väldigt gärna byta plats med Ana i boken

Haha jag ska också läsa boken. Tänkte köpa den engelska versionen. Kanske gör jag det idag
  • lemonina
    visma1 skrev 2012-12-09 10:11:07 följande:
    Har inte läst boken, är det nåt uppseendeväckande porrigt i den?

Vet inte förutom att det ska vara en massa sex iden
  • lemonina

Jag gick och köpte den engelska versionen hihi måste städa och träna men sen ska det läsas

• lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-12-09 15:31:45 följande:
    Emellanåt får man ju leva ut fantasierna också... Drömmer

haha jag måste nog ha lite inspiration eftersom jag redan levt ut mina fantasier SkämsFlört 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!