Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

ulfsas skrev 2012-12-17 16:55:24 följande:
    Jag är också hemma och sjukskriven. Köandet till stans uteställen tog knäcken på mig :(
    Nemen åh! Krya på dig. Tomte
    I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-12-21 19:20:16 följande:
    Ah! Ska med glädje haka på ert gymbabbel för nu befinner jag mig i samma landsdel som mitt favvogym och imorgon är mitt gymkort upplåst och förblir så över jullovet. Längtar dit!
    Det låter bra. Själv blev jag ställd inför ett nytt dilemma här i veckan när jag insåg att mitt gymkort hade gått ut. Hur länge skulle jag åter bli medlem. Jag bestämde för tre månader. För vem vet var jag bor om ett halvår Men åååh vad dåligt det gick, när jag var där igår. Skulle jogga i 30 min tänkte jag men efter 5 minuter hade jag håll och sedan fick jag mjölksyra och trodde jag skulle dö så jag gick snabbt istället. Började springa igen och då fick jag ont i nyckelbenet i stället och hållen kom tillbaka Nää ingen bra träningsdag helt enkelt. Vad tränar du för något?
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-21 19:35:36 följande:
    Lemmo: Fy, hatar de dagarna när man får håll Så du blev kvar på samma gym iaf?

Här blev det 1,5 timme på gymet idag Men jag var riktigt trött i armarna så det gick lite segt. Börjar se resultat av träningen nu Armar, axlar och mage börjar forma sig liksom Najs!

Colan: Oh då får du också dra igång och ge järnet!!!

Ja inte ku! du vet när man har en plan och den går åt pipan. Ja jag blir kvar där ett tag till för de flesta gym har en bindningstid på ett år och så länge vill jag inte binda upp mig på. Men för dig går det bra hör jag du kommer ju vara värsta atleten när vi ses nästa gång hihi. Ja jag kommer nog också bli formad under jul allt och det är nog inte rätt sorts former
  • lemonina

Blir tokig på mina grannar! De bråkar varje helg och det enda jag hör är mannen som gapar och skriker och jag hoppas innerligt att barnen inte är hemma. Jag fattar att man kan bli arg ibland. Men varje helg!!! Gaaah! Får en olustig känsla om honom och varje gång vi möts i trappen är det ett glatt "hej, hej". Nu har han stått och gapat och skrikit i en timme

• lemonina
    Shades skrev 2012-12-27 20:44:19 följande:
    Visst gör det :) Många par sitter på parmiddagar eller myser ensamma med en flaska bubbel så vi par-handikappade torde väl ha monopol på uteställena på måndag eller?
    Jag ska spendera nyårsafton med min singelkompis och vi kommer sitta och prata om hur mycket roligare det är att vara singel än att vara i förhållande haha sen kommer vi skratta åt varandra att vi låter lite bittra och sedan prata om vad mycket roligare vårat liv vore om vi bodde i en storstad
  • lemonina
    takida skrev 2012-12-27 21:22:18 följande:
    Låter som ett bra upplägg för kvällen Skrattande och snart ska du testa på storstadslivet för en helg också, känner nästan av pressen här nuSkrattandeCool

Ja visst gör det ser verkligen fram emot Göteborg haha. Prova på storstadslivet lite igen. Ingen press!! jag tror jag kommer bli superlycklig bara av att vara ute på något ställe som stänger senare än två och som har några killar att titta på. haha så lättroad är jag
    Shades skrev 2012-12-27 21:22:24 följande:
    @Lemonina - Haha, men det slår i alla fall att vara ensam :) Jag är inte helt säker på att det är så mycket roligare att vara singel i en storstad. Visst, du har fler att välja mellan men du kan också få gå igenom fler dejter som inte leder någonstans.
    Ja det är sant Ja men visst fler att välja på låter bra, även fast det kanske inte leder någonstans. Hellre det än att nöja sig med någon bara för att han var den sista kvar i stan som var singel 

• lemonina

[quote=68098273][quote-nick]Shades skrev 2012-12-27 21:35:43 följande:[/quote-nick]@Lemonina - Ah du tänker så. Mjo, jag bor ju inte i någon stor stad och tänker absolut inte "nöja mig" med den sista lediga kvinnan i staden. Att vara singel är inte heller helt fel :) (och varför läser jag alltid snigel när det står singel...?)

Haha snigel?! Skulle tippa på synvilla jag har också det på vissa ord nej singel är nyttigt att vara ibland. Man får nya perspektiv på saker och ting.

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-28 12:23:21 följande:
    Hahaha nu fattar jag singel snigel. Tog ett tag och har läst tillbaka för att förstå varför det är kul när folk blir singlar på FB

hahaha ja det är inte så lätt alla gånger.
    takida skrev 2012-12-28 12:55:03 följande:
    Snart dags att åka och inhandla solkräm, korsord och en massa böcker!
    Tänkte spendera flygresan med mr GreyTungan ute
    Åååh vad underbart att ha en resa att se fram emot. 

• lemonina
    Madida skrev 2012-12-27 22:59:20 följande:
    Jag ska på en middag/fest med 30-35 personer på nyårsafton. Känner 5 av deltagarna så detta ska bli skitkul!

Det lät ju som en exemplarisk nyårsafton
  • lemonina
    visma1 skrev 2012-12-28 18:13:02 följande:
    Jag vill också känna mig lite kinky så det är bäst att jag läser boken Drömmer

High five så vi har lyckats påverka dig lite minsann. Ja men läs boken den är het!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!