Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola: men varför är det dåligt? Är det pga att du ska flytta eller?

Haha han jag skulle fråga om dejt jobbade inte, drog en liten lättande suck Men han jobbar senare i veckan så då får jag samla mod och ge mig på't

• Vanilla ice queen

Niklas: Meh du vet väll att flickor bara bajsar en gång om året och då är det små rosa lavendelbajskorvar med rosetter på!

• Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-08-13 15:09:10 följande:

Attans då!! Nu måste du gå och vara nervös ett par dagar istället.
    Hahaha ja men det känns bra. Då behöver jag inte se ut som en vandrande kattastrof när jag frågar. Tom min jättetrevliga kolega påpekade att jag minnsan såg lite sliten ut Nu kvittar ju utessendet egentligen men man är ju lite mer självsäker när man känner sig fräsch
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    visma1 skrev 2012-08-13 18:43:51 följande:
    Kvittar utseendet?

Lyx! Själv får jag se fram emot några dagars ledighet kring jul.

Hahaha nää men det lät bra till mitt något ytliga inlägg
  • Vanilla ice queen

Takida: Hahaha nää sjuksköterskeuniform är inte så sexigt irl som myten säger men vi på psyk får gå civilklädda men jag är det typ aldrig då jag inte får platts med alla saker i mina vanliga kläder. Måste ha plats för mitt larm, beläggningslista, paserkort, en jättestor nyckelknippa, block och pennor vilket är omöjligt om man har stuprörsjeans
    Tycker absolut du ska styla dig så du kan håva in killen Även om du säker kan det utan styling. Men man är ju liiite mer självsäker när man känner sig snygg. You go girl!!!

Lemonina: Oh ja, jag ska ställa mig framför honom med huvudet lite på sne och kika fram under luggen och se lite blyg och generad ut hehe^^

• Vanilla ice queen
    cajsasmamma skrev 2012-08-13 20:36:10 följande:
    Nu har jag en veckans semester{#emotions_dlg.flower}Skål

LyxigtSoligSkål Ska du hitte på något särskilt?
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-08-13 19:36:13 följande:
    Haha, kan inte tänka mig dig se lite blyg och generad utSkrattande
    Jag lär ju inte håva in honom direkt jag tror han är upptagen dessvärre men lite vardagsflört är aldrig fel. Men vem vet han kan ju tänkas ha gått och blivit singelGlad måste kolla om han har ring på fingret.
    Fast han kan ju alltid bli singel om inte annat   Du får visa vilket mycket bättre val du är;-( *nynnar på pussycat dolls*
  • Vanilla ice queen
    Madida skrev 2012-08-13 22:11:00 följande:
    Dejt avklarad - check!

Meh så kan du ju inte säga! berätta bums!
  • Vanilla ice queen
    Madida skrev 2012-08-13 22:52:56 följande:

Ja det vill jag. Får hoppas att han delar den lusten

Åh, så pass! Vad kul Hoppas han vill
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!