Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-08-12 00:27:22 följande:
    Vanilla: Go for it! Lycka till! Intressant det där om dejttyperna, lust att berätta mer?

Näckrosen: Låter inte alls bra det där ju

finns tre typer M B och S och man passar olika bra ihop men optimalt är att hitta någon i sin egen kategori Vet inte så mycket mer än att han sa att jag är B och faller lätt för S typer som det inte håller med öht...
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-08-12 00:31:24 följande:
    Ok men vad skönt Glad och utefter som du då beskriver det att han är en sådan trevlig och genomrar kille att han inte skulle göra en stor grej utav det utan att ni förmodligen skulle kunna fortsätta som förut , måste väl ändå kännas bra. Men hihi är du verkligen så bad då?

Ok tror lite på det där med att hitta någon i sin egen kategori kan funka för mig. Jag är väl lite anhängare av att tro på horoskop. Fråga mig inte varför haha. Men jag träffar bara på scorpioner och stenbockarObestämd och de har ju tydligen visat sig vara helt fel. Jag ska tydligen gå bäst ihop med vattumän och jag är vattuman. Men var jag hittar dem vet jag inte hihi.  Han jag ska gå på date med på onsdag är just precis scorpion haha. Helt knas att tänka så jag vet, men jag har fått lite dille på det.
    hahaha vattumän som inte vill binda sig stämmer ju inte alls in på dig LemoninaDrömmerTyst hahaha! Jag är lejon och ramlar alltid kär i skorpioner vilket ska vara en hemsk matchning. Nu tror jag inte direkt på sånt men har läst en del

Ja jag är ganska bad tror jag (och då menas det ju inte i sängen). inte för att jag är elak utan för att jag är impulsiv och gör precis vad jag själv tycker. Är rätt kass på att kompromissa och kör nog lätt över folk som inte kan stå upp för sin åsikt. Så ur den synvinkeln i ett förhållande så kör jag nog över S personligheterna rakt av. 
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-08-12 00:51:31 följande:
    Mitt ex var skorpion bortsett från det har jag ingen aning om vilket stjärntecken killarna jag dejtar har. Har noll koll på sånt som allt annatFlört

Hahaha jag hade inte haft koll om det inte var för att en vän till mig gör analyser utifrån ens födelsedatum och tid och berättar för mig att min sjuka dragning till skorpioner är dålig hahaha! Hon sa även innan jag berättat när jag fyllde år att "dig behöver jag inte ens gissa, lejon ut i fingertopparna" hahaha hon fick mig lite intresserad där
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-08-12 00:58:43 följande:

Vilka var S kategorin då?. För jag känner verkligen inte att jag är en M=neurotisk galning haha.

Sad, lite mer lugn introvert personlighet antar jag. Har inte fått kategorierna så väl förklarade...
  • Vanilla ice queen
    Näckrosen skrev 2012-08-12 00:48:56 följande:

ja, han säger att han duschat ihop med sin 11-åriga dotter och hennes 8-åriga kompis och njöt av att de tittade på hans stånd.
    Sen kan inte jag bedömma sanningshalten i allt han skrivit. Men den första polisen jag pratade med tog det på fullt allvar.
    Tyvärr verkar mobilnummret vara kontantkort och namnet för vanligt och var han bor blev för stort område.

Fy fan vilken gris! Du har gjort vad du kan hitills och tyvärr är inte samhället säkrare för barn än så här (helt jäkla F-up) Försök fixa adressen i morgon en annan bra sak är att fråga om hans ex (mamman till barnet) så hon blir medveten om detta och kan hålla koll på barnet om polisen inte kan ingripa på en gång...
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-08-12 01:05:40 följande:

Haha då tror jag att jag är en blandning av alla Glad nervösa tendenser=M tänker lite för mitt eget bästa ibland=sad, Bad= impusliv och spontan. HAHAFlört

Hahaha ja man kanske kan vara blandningar också. Fick ingen info om det
  • Vanilla ice queen

Hahaha jag tror ju inte på horoskop och astrologi. Fast hon beskrev stjärntecknenas personligheter så bra på alla på jobbet riktigt kul!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!