Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Mia) skrev 2011-08-01 01:00:11 följande:
    Det förutsätter att du flyttar in hos henne eller? Och om hon har barn då? Förlåt pessimisten i mig men jag såg en bild framför mig hur ni sprang mellan två lägenheter för att slippa konfronteras med era barn.
    Min yngsta bor hos sin mamma för tillfället, för att korta ner sin resväg till skolan och den äldre har nyligen lämnat mig för att jobba i stan. Men jag har hört rykten om att han vill tillbaka till mig. Så det är inga problem för mig om barnen bor hos mig eller inte vid en tredagarsdejt.

Alltså, jag blir riktigt sugen på att försöka få till en sådan dejt igen. Men det är som sagt var mycket som ska klicka för att det ska bli verklighet.
  • Glädje58
    HäxanSurtant skrev 2011-08-01 01:07:36 följande:
    ...så jag får sova.
    En stor fördel jag märkte efter min fru hade lämnat mig, var att jag sov så himla gott om nätterna  Skrattande

Men det blir ju rätt så ensamt också. Min vän sov över hos mig natten till idag och jag blev väckt många gånger av att jag fick en näve i bröstet eller på skuldran. Men i natt för jag sova ut hoppas jag...
  • Glädje58
    HäxanSurtant skrev 2011-08-01 01:11:26 följande:
    Jag tror dom där är jävligt få eller så är jag bara så okvinnlig man kan bli. Nej är nej, punkt slut, skulle aldrig få för mig att tjata eller trakasera en man, lika lite som att jag skulle förolämpa honom bara för att han inte tyckte jag passade. Skulle nog bara liksom, ja sånt är livet, ha de gott och hoppas du finner vad du söker, mvh
    Så känner jag också, samtidigt känns det lite jobbigt att behöva dissa någon. Hoppas på bara ett enda svar och det är det rätta.

Det där med att ha kul under tiden man dejtar, hur funkar det när man är på dejt med någon man bara vill slippa se för all framtid?
  • Glädje58

Hej tips

Tråkigt att höra din historia, men det positiva är att du nu slipper leva med en som inte är bra för dig.

• Glädje58
    Anonym (tips) skrev 2011-08-01 01:36:09 följande:
    Hur överleva i nätdejtingdjungeln?
    Ett tips: Regga dig inte på en massa dejtingsajter innan du ens har flyttat ifrån frun som du nyss separerat ifrån. Skriv helst inte att du söker glada tjejer mellan 20-25 år när (snart ex-)frugan är 31 år. Då överlever du inte särskilt länge vare sig i nätdejtingdjungeln eller utanför!! AAARRGGGHHH!
    Hur gammal är din man?
  • Glädje58
    HäxanSurtant skrev 2011-08-01 01:07:36 följande:
    ...Nej jag tänker inte ta bort gillar om, det är en helt felaktig ord kombination som jag ofta använder mig av när jag talar. Funderar dock på att lägga till "gilla om" så kanske folk fattar att det är medvetet ...
    Vad charmigt Häxan Solig

Är det till och med så att du har myntat ett nytt talesätt? Att gilla om någon...
  • Glädje58
    Anonym (tips) skrev 2011-08-01 02:21:41 följande:
    35.
    Att annonsera efter en pigg 20-åring när man är 35. Hmmm...

Jag kan inte låta bli att tänka mig följande scenario. Din man är hemma och det brinner i huset, vad gör han, jo han ringer smådjursakuten för att få hjälp.
  • Glädje58

Om någon frågar om min ålder, är rätt svar då 26-58?   (så länge jag håller mig till sanningen)

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!