Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

) Nu dejtar jag en kille så då träffar jag inte KKn för ambitionen är ändå att skaffa ett seriöst förhållande med nån.
TS, inte gjorde du bort dig, inte! Det gjorde snarare han! Hade han grälat med frugan, eller? Strunt i honom! Inte vill du ha en relation när han dyker upp varannan månad när det behagar honom! Dumpa honom!
@Ny: Jag är också ensamstående på heltid med mitt yngsta barn, med undantag för varannan helg och lite strödagar här och där. Jag vet dock hur det är att vara mamma 24/7 också. Vilket bra upplägg du och din väninna har! Jag har en ung tjej, mitt äldsta barns kusin faktiskt, som brukar sitta barnvakt då och då och tom hämta på dagis en gång i veckan. Jag blir dock uppgiven med jämna mellanrum åt hela situationen för tänk om man träffar nån som man gillar och vill fortsätta träffa. Ska man då behöva vänta i 1 eller 2 veckor till nästa dejt? Jag har gjort faktiskt gjort så att när jag träffat killen några gånger så har jag bjudit hem honom när yngsta somnat och äldsta var hos sin pappa.
@BBB: Vilka fina skor det var! Jag brukar ha höglackat på dejter speciellt nu på sommaren. Kör samma outfit på alla mina första dejter
: en knälång klänning med platåskor. Jag känner mig jättebekväm i den. Problemet är att jag blir i vissa fall längre än killen
Okej, jag jobbar med mig själv och åldersrasismen. jag har precis tackat ja till att ses nästa vecka till en som är 30. Han ville ses tidigare egentligen, men jag har smockfullt den här veckan med andra saker. jaja, jag kommer hinna ångra mig ungefär sjuttielva gånger innan det är dags. ![]()