Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
men du, den där 30-åringen kanske är trött på sitt tempo och vill sakta ner? Vet du förresten exakt vilket tempo han lever i idag?
Haha! En till som hamnat på fel sida?
@Singeln: Det enda du kan göra är, om jag minns rätt, att köpa till nån funktion som gör att även ickebetalande medlemmar kan läsa dina meddelanden. Å andra sidan så tycker inte jag att man är seriös nog om man väljer att inte betala för sitt medlemskap. Han vill säkert först se sig om.
@Mia: Jo, jag är själv med på E men Singel är på Match å där funkar det så. Ha en supertrevlig kväll. I ditt fall ät det skillnad ändå då ni redan känner varann.
Kolla på det här! Har aldrig varit med om maken. Lite fakta så att ni förstår: jag kommer från ett annat land, har bott i Sv i 14 år. Har ett namn som inte är så vanligt i Sverige, dock förekommer det även svenskor med det namnet. Har också ett utseende som skvallrar lite om att jag inte är svenska. Vissa gissar på en gång att jag inte är svenska, vissa gör inte det. Jag döljer inte det heller men det är inte det första jag säger :)
Det här fick jag av en kille jag har haft lite mailkontakt med. Till honom sa jag bara vad jag heter, inget annat.
Hej X! vart kommer du ifrån? jag vill utforska världen och att träffa en tjej ifrån ett annat land är en bra början:)
Que? :))))
Skrev till honom att "Jag trodde att utforska världen innbar att man reste runt i världen".
Ska man skratta eller gråta?
En till märklig grej: jag gjorde en matchsökning på HP igår och så kom det upp en kille. Jag skrev till honom och kommenterade hans profil. Till svar fick jag att han höll på att dejta nån och hade fjärilar i magen och hoppades att det skulle bli nåt mellan dem. Han önskade mig lycka till. Visst, jag köper det.
Idag gick han in på min profil igen!!! VARFÖR DÅ????
Får för mig att nån skrev här tidigare att det var ett nytt sätt att dissa nån.
Hustrun, du överlever genom att skiljas. Det blir lättare då för då slipper du vara sur. Det kommer helt enkelt inte att Finnas nån att cara sur över. Hur snart ska ni flytta isär? Kram på dig!