Inlägg från: Sofia1970 |Visa alla inlägg
  • Sofia1970

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

det där med bagage är konstigt, jag har kommit såpass att jag insett att jag blir olika beroende på vem jag umgås med och att även andra blir det. Jag dejtade ett tag en man som kom från flera väldigt stormiga förhållanden, men vi två ihop var lugna gatan på det stora hela. Det är samma sak med ex, min exmake är jättetrevlig, men vi fungerade inte ihop i längden.

Vad som hänt tidigare har format mig, men jag lever inte kvar i det.

• Sofia1970

Vad innebär det att sakna x-faktor?

• Sofia1970

Ja, det har jag. Vill kunna ge ut nummer och prata med folk lite mer persoligt utan att de ska veta exakt vart jag bor, vad jag jobbar med och min årsinkomst tack så mycket! :D

• Sofia1970

Är det föresten så att det är stor aktivitet precis när man skapat en profil på en dejtingsida och sen lugnar det ner sig efter ett tag?

• Sofia1970
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-31 21:26:27 följande:
    Jag erbjöd honom tre helrör Explorer och logi i stadsparken, så han kunde inte tacka nej. 
    Ska tant supa honom under busken och utnyttja den stackars pojken?
  • Sofia1970
    Anonym (Loser) skrev 2011-07-31 21:44:45 följande:
    Tänk om det var män som snackade om tjejer på samma sätt som "vi" äldre pratar om yngre killar. Plötsligt hade det inte varit lika "kul" då känns det som. Undrar varför det är accepterat med den här jargonen när det är tjejer/kvinnor som har den. Bara en stilla undran såhär på söndagskvällen..
    Hade det varit så att det varit män i 40 års åldern som hade problem med att det var 25-åriga kvinnor som raggade på dem med en tanke om sex så hade jag kunnat raljera på samma sätt. Nu vet inte jag vad ni män på dejtingsidorna får för förslag och från vilka åldrar. 
  • Sofia1970

Jag upplever efter väldigt kort tid i närdektingvärlden att jag fått förhållandevis många förslag och intresseinviter ifrån unga män. De som är klart yngre än mig. Jag ver inte hur det är för män i 40-årsåldern. Får de också ganska tydliga sexinviter från många 25-åriga tjejer?
    Det är inte jag som kvinna som jagar dessa unga män utan tvärtom. 

• Sofia1970
    Ernst Hugo skrev 2011-07-31 22:40:52 följande:
    Det beror nog lite på vilka forum/siter man befinner sig på hrmm...........
    Det kan ju vara lite förutfattade meningar, det kanske är så för alla vad vet jag? Jag är nybörjare.
  • Sofia1970
    Anonym (smådesperat) skrev 2011-07-31 22:52:18 följande:
    nu har jag skickat mail till en. Heja mig!
    Spännande, heja dig!
  • Sofia1970
    Ernst Hugo skrev 2011-07-31 22:55:17 följande:
    Måste bryta in med en helt annan fråga..............

Är det ok att ha en KK samtidigt som man dejtar om man det på lika villkor och öppet inför KK:n?

Tänker om det är "andefattigt" när man träffar nya dejter? egna erfarenheter? (kanske ingen som vill outa iofs :)    
    Så länge det rör sig om rent dejtande och inte nån form av sex iblandat med dejten så ser inte jag att en kk skulle vara ett problem. Just med nätdejtandet så känns det lite som man måste träffa en hel massa människor innan man eventuellt träffar nån man vill gå vidare med ens på en andra dejt.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!