Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Jag är ju från Göteborg så jag kan vara med där med ju om ni ses då jag är hemma rätt ofta.
Jag är ju från Göteborg så jag kan vara med där med ju om ni ses då jag är hemma rätt ofta.
Jag kan tänka mig o dejta killar med barn alternativ killar som inte vill ha barn, för jag är osäker om jag vill ha barn. Det är inte kanske det första man börjar prata om på 1a dejten men har skrivit det i min presentation. Så om de är killar som vill ha barn nu och hus o fru så är jag inte den rätta för dem, alltså om de har sin egna biologiska klocka som tickar högt och just nu. Men sen har jag inte stängt någon dörr för är det så att man träffar den rätta så kanske det blir en annan sak för mig. Därför har jag inte emot om de har barn men har vart på dejter där de sitter och spyr galla på sitt ex o hur allt fungerar mellan dem och barnet i fråga, det går bort hos mig.
Mycket intressant läsning detta här får jag säga
Jag tycker på nätet så finns de det som är raka o säger vad de är ute efter= att de ej vill något seriöst , det uppskattar jag grymt för då får jag välja om jag ska svara eller inte.. o det gör jag inte då det ej är vad jag letar efter.
Men det som irriterar mig grymt är att vissa som man mailat med några gg , kläcker ur sig efter ett tag att de ej vill något seriöst utan bara träffas o ha kul, då kan man säga det direkt..
Sen har jag varit med om killar man träffat som det ej klickat med på ett förhållande sätt men bara med sex o de har jag faktiskt haft bra sådan relationer med och då vet man ändå att man gillar varandra.
Min pappa som tyvärr ej lever sa många bra saker till mig så fort jag kände mig som ensam singel o inget fungerade som jag önskat och att man ej dög.. De orden brukar jag plocka fram och det har gjort mig starkare och kan säga ifrån vad jag vill o inte.. tidigare hade jag nog fallit mycket i de fällor o för de killar o vart blåögd..
Jag tänkte lägga HP på is ett tag o så vips så fanns det en liten hunk man började maila med igår och sen att vi på msn o chatta i flera timmar, snacka om jag är trött idag..
Tränar i huset brevid där jag bor och bor bara 10 min från mig..Malmö är litet och bra ibland.. Så han vill ses.. hmm får la se om jag orkar.. har kommit in i en latmans fas att det är jobbigt o fixa sig i ordning och sen öppna upp sig, sälja in sig för att sedan bli besviken.. O ändå klagar jag på att jag är singel..
Han som är så på.. messa mig igår även fast han ville att jag skulle höra av mig, jag hann ej ens svara så ringde han men hörde det aldrig då matlagningen stod som prio.
Pratade sedan på msn där jag sa att han måste tagga ner för annars finns inte en chans att jag ens vill träffa honom och han bad om ursäkt och sa att han skulle tänka på det.
Sedan så satt jag och chatta lite med den först nämnda och han som är på , kunde inte låta bli säkert 2-3 gg o säga hej igen på msn även om vi sa att vi skulle höras idag istället.
Antingen är han desperat, väldigt på som person eller bara allmänt jobbig.. men han har ändå något..suck..
Men vissa personer vill man ju charma byxorna av också
.. Får la se om det blir av.. kanske ska ta tag i honom o se fotbollen ihop imorn..
Vad kul! Hoppas det blir en bra och trevlig dejt och ta bara ett djupt andetag så löser det sig.
Vad ska ni hitta på?
Behöver era goda råd..
1. Kille nr 1 som jag var på dejt med, vill bara vara vänner o det kan jag tänka mig, han var rätt schysst o hänga med, han fråga om jag ska med på en fest på lördag, hjälp säger jag... älskar o träffa nya människor men ska jag verkligen hänga på.. Hoppas han ej sagt att jo tar med en tjej som jag gått på dejt med men inte klickade med.. vill ej att man blir dömd liksom.. Ska jag med?
2. Kille nr 2 som är så på, han har bett om ursäkt för att han varit det o vill ses i helgen men vet ej vilken dag han jobbar o om det krockar så är festen med kille nr 1 i fara.. hade gärna velat träffa lite folk men vem o vad ska jag isf prioritera?
3. Han hunken som tränar på gymmet brevid där jag bor, vill ses , vet ej men han visar både en seriös och en oseriös sida.. Han vill se film någon kväll hos sig o käka mat. Men jag brukar ej gå hem till någon första gg.
Har ni gjort det.. man ska ju vara aktsam liksom...
Nu verkar jag helt så oj så många killar men det är ej så.. bara just nu haha..
Åhh vad roligt och höra! antar att svävar lite på moln nu:))
En sak jag funderar på är många killar tycker man ska träffas hemma hos varandra. De verkar inte alls vara oroliga och tycka det är konstigt , när man bara chattat och mailat och kanske pratat tele.
Jag är emot sånt men får ibland kommentarer av då killar att ähh det är väl inte så farligt.
Min inställning är att det är oseriösa killar, en del gg har det nog varit så och en del har bett om ursäkt och sagt oj, så var det inte alls jag menade..
Hur gör ni andra tjejer ? O killar , varför är en del så att det är helt OK??
Jag blir så off av sånt.. eller att man ej hunnit svara o så kommer gilt tripp frågan.. var jag så ful.. men liksom , man sitter ej där 24-7...
Ska på fest ikväll med den killen jag var på dejt med men som ej klickade med.. han vill verkligen umgås som vänner o ska bli skoj o komma hem till honom på fest ikväll... Men shit klänningsångest.. vet ju ej alls vad för typ av vänner han umgås med...
Han som var så på har taggat ner o vi ska ev ses imorgon, jag ska ringa när jag vaknar hehe.
Men sjukt pinsamt igår o som jag bara kan skratta åt... han ringde mig sent igår för att kolla läget och om vi ska ses på söndag.. O så pratade vi kort, jag halvsov och så säger han sov gott o jag ska svara tack, då säger han puss o kram.. o det gör ej jag kan jag säga utan det blev svaret tack för jag hann ej emellan.. stackars kille...:)
Nytränad o vart duktigt o städat hemma så nu får man börja leta i garderoben.
Jag har inga problem att gå på en fest där jag inte känner någon men då har man ofta någon med sig. Då jag är väldigt social av mig o har lätt o lära känna folk.
Men var länge sen jag har gått helt själv men ska nog gå bra, lite pirrigt faktiskt.
Hoppas ni alla får en underbar lördag!