Inlägg från: Bellis797 |Visa alla inlägg
  • Bellis797

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Det har jag och ett par ex därifrån också:) Gillar den sidan mer än de andra som jag varit på tidigare faktiskt..
    Men det finns absolut vissa konstiga människor där men en del kanske jag är konstig med.)

• Bellis797

Tror att man känner rätt bra med magkänslan o jag tror man lär sig en del..
    Han jag träffade i lördags som jag vill absolut se igen, han var så trist på sina kort o konstig presentation men shit vad jag är attraherad av honom.
    Men har träffat en hel del för ytliga människor där med.. men Spray var nog det värsta jag varit med om.. shit.. aldrig mer..

• Bellis797

Men vi får la se, ska ses på söndag igen så...
    Vart i landet bor du?

• Bellis797

Kan inte mer än hålla med dig..
    Härligt , då är det ej långt till din dejt då:) Lunchdejt det var längesen.. kanske borde testa det med tanke att kvällarna brukar vara uppbokad med träning o vänner..

• Bellis797

Vad kul att ni ska ses igen..
    Jag gillar ej dejting i och med fasen att man inte hörs o gå o vänta. Har pratat med min dejt från i lördags varje dag på tele alt sms skickande o så hörs man ej på en dag så börjar man undra.. jag e så dålig så vill man ej vara för på heller... Fick ett rätt neutralt mess imorse dock med ett godmorgon .. får se om han fortfarande vill ses på söndag.. it is up to him:)
    Men något man lärt sig är att är killen intresserad då hör han av sig helt enkelt oavsett om han har fullt upp eller inte.. ett mess kan räcka liksom..

• Bellis797

Jag e livrädd nu.. jag var på en 10 timmars dejt med han jag träffade lördagen för en vecka sen.
    Vi var ute o åkte bil, gick en långpromenad, fikade , satt i solen åkte lite i stan o så hem till mig o åt mat o sen låg vi o kollade film o myste o pussades lite.. Är andra gg vi ses o jag är helt lost i honom känns det som.. Han vill ses mer i veckan o så.. men herregud vilket pirr jag har o det var länge sen. Men är så  livrädd nu att jag ska bli sårad o så.. att han ångrar sig o vi har ju bara setts 2gg..
    Gahhh vad ska jag göra o måste ta det lugnt liksom..

• Bellis797

Han är hyfsad nysepararad, har sjukt mycket på jobb o ska få ännu mer o göra o har 2 barn halvtid.. men men jag tar det som det kommer, svårt bara att hålla mig o sms:a o så o ej vara för på  men det är bara o lära sig.)
    Men jag bara väntar på smällen men men..

• Bellis797

Jag har 3dje dejten ikväll med samma kille, pratade länge i telen igår igen.. vi ska bara mysa hemma hos mig..

Vill att dagen ska gå så fort som den bara kan.. ska träna efter jobb o ladda om.. håll tummarna för mig..

Är livrädd dock att man blir en mysvän o inget mer..

• Bellis797

Nyss kommen till jobb och fick skjuts av min dejt hit.. Han kom över efter träningen o vill låg o prata o hångla nästan i 5 timmar o åt choklad.. Sen tyckte jag att han kunde sova över för han var helt färdig o det var väldigt mysigt.. Han ska komma ikväll efter min träning, är rätt noga med att har jag planerat saker med vännerna så är det något som går före.. Han säger sig ha pausat på dejtingsiten, han vill ses mer men vi får la se..

Är livrädd nu, man vill ju mysa o gosa när man träffat någon hela tiden men samtidigt vill man göra saker också för att få det mer seriöst.. Gahhh blir tokig..

• Bellis797

Går och tänker på oss.. att jag har överraskat honom.. hmm livrädd är ordet.. vill ej bli sårad...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!