Inlägg från: Anonym (Fågelskrämman) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fågelskrämman)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ja nu skriver jag igen som inte kunde fråga killen om vad han egentligen ville, men jag kan fan inte få ihop något vettigt att säga.
    Jag vill inte säga "hörredudu är vi kk eller?" jag vet inte hur jag ska få fram frågan på ett bra sätt.

Vi har fortsatt att träffas varannan dag typ, vissa dagar skriver han gulliga sms andra dagar hör han inte av sig alls men när vi väl träffas är han väldigt gullig.
    Men jag tror nog han bara vill vara kk, vet som sagt bara inte hur jag ska fråga honom! *Suck* 

• Anonym (Fågelskrämman)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-16 18:59:25 följande:
    Vad gör ni när ni ses, förutom sex då?
    Pratar, har käkat lite middagar, kollat film och bara legat och lyssnat på musik och kramats.
    Typ så :) 
  • Anonym (Fågelskrämman)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-16 19:18:20 följande:
    Går ni nånsin ut och hittar på nåt?
    Ses ni utan att ha sex nån gång?

Jag tycker inte det du beskriver låter så kk-igt, iaf inte i min värld..
    Än så länge har vi aldrig varit ute och hittat på något, men det har sina förklaringar lite då jag jobbar extremt mycket kvällar och helger och har liksom mest tid att ses sent på kvällarna.
    Och vi har haft sex varje gång vi setts hittintills.

Nej det känns inte jätte kk igt men ibland så gör det det ändå.
    Som när han skriver korta sms, eller går in 4-5 gånger på en dag på dejtingsidan.
    Hur hade du ställt frågan om du hade velat veta? 
  • Anonym (Fågelskrämman)
    Anonym (ny) skrev 2011-12-16 19:33:53 följande:
    kanske inte jättekonstigt att man har sex varje gång man ses när man är nykär i och för sig ;) speciellt inte om man ses hemma hos varandra. Svårare om man är på ett fik eller så...

Men jag tycker absolut du ska fråga...om du inte vågar fråga rätt ut så skriv bara ett sms. Brukar vara enklare! Gör det med en gång så slipper du fundera. "Vad vill du ha för relation till mig, som ett par eller är det mer för sexet? För jag har sett att du fortfarande är ute på dejtingsidan" Svårare än så behöver det inte vara, det hade jag gjort.
    Nej lite så känns det ju, man har ju rätt mycket sex i början :)

Åh jag vet att jag borde men jag är rädd att han ska tro att jag försöker pressa fram något jätte seriöst och det vill jag inte.
    Jag vill dejta honom och se vart det bär men jag vill inte att han håller på med massa andra tjejer.
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-16 19:32:11 följande:
    Ja, jag hade ställt frågan. Men jag är ganska besvärlig och rakt på 
    Vad är du rädd för ska hända om du ställer frågan?
    Jag är rädd att han ska säga något jag inte vill höra, typ att han bara vill ha sex.
    Eller att han ska bli "rädd" att jag puschar för jätte seriöst.

• Anonym (Fågelskrämman)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-16 19:53:06 följande:
    Men blir han SÅ rädd av en enkel fråga så är han ju lite fjantig. Håller dock inte med (ny). Jag hade inte lagt till att jag sett att han är online på dejtingsidan, känns bara onödigt. Fråga bara hur han ser på er relation, eller vad han har för tankar kring det. Om han vill att ni ses och ser vart det leder till eller om det mer handlar om sex.
    Ja men så kan jag ju iofs säga det...men åååå ändå känns det så jobbigt när jag tänker på att fråga haha.
    Känner mig lagom löjlig. 
  • Anonym (Fågelskrämman)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-16 19:58:27 följande:
    Det är väl inte så konstigt att det känns jobbigt och att du blir nervös, du gillar ju honom Men om han bara vill ha ett kk-förhållande så är han ju ändå inte rätt för det är ju inte vad du vill (vad jag uppfattat det som iaf)
    Nej kk är inget för mig, är för mycket av en känslomänniska för det.
    Men bör jag ta det face to face eller kan man skicka ett sms? 
  • Anonym (Fågelskrämman)

Nu vet jag nog utan att fråga vad killen ifråga vill...
    Från att ha hörts varje dag så har han svarat väldigt fåordigt de senaste dagarna och idag har han inte hört av sig övht...'
    ¨Typiskt. 

• Anonym (Fågelskrämman)

Hej alla dejtare, jag behöver hjälp.
    Har skrivit här innan då jag dejtar en kille som jag inte riktigt vet vart jag har.
    Vi har träffats ett tag nu och träffas ca 3 gånger i veckan, tyvärr blir det oftas kvällar och nätter då vi båda har konstiga jobb.
    Men så idag hade vi bestämt att vi skulle träffas nu på dagen och jag hade tänkt passa på att fråga var vi stod och vart vi var på väg. 
    Igår kväll ringde han och frågade om han kunde få komma förbi, han hade blivit ledig på jobb och tänkte att han kunde sova här så kunde vi ha sovmorgon tillsammans.

Det lät mysigt tyckte jag så han kom och sov över, men så i morse direkt efter han vaknat (och morgon sex) så gick han.
    När jag frågade om vi inte skulle käka frukost så hade han plötsligt bråttom hem.
    Så om jag var osäker innan så fattar jag ju nu att han bara ville knulla, men fy fan vad sunkig jag kände mig när han bara gick.
    Precis som att jag inte ens dög till att käka frukost med.
    Okej till mitt problem, jag vet att han kommer skicka ett sms sen där han är gullig som vanligt och jag skulle så gärna velat skriva hur "ledsen" jag blev när han bara stack efter sex.
    Men vi har ju inte haft något prat eller så, så det känns lite löjligt att bli sur över det när vi faktiskt inte haft någon diskussion om vad vi är.

Förlåt för otroligt långt, men vad tycker ni?
    Kan jag skriva något sms sen eller vad fan gör man?
    Jag vill ändå få fram att jag kände mig som en jäkla madrass. 

• Anonym (Fågelskrämman)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-06 13:27:47 följande:
    Klart att du kan säga vad du kände oavsett. Det gör du väl inte utifrån vad han eventuellt säger?  Sen kan man ju välja att formulera sig på olika sätt.
    Det första som förvånar mig är att ni hade bestämt att ses idag på dagen? Då hade jag nog undrat varför han bara drog om ni nu hade planerat att hitta på nåt idag.

Nej jag tycker DU kan höra av dig och säga vad DU tycker/känner. Och jag tycker du ska skippa sms, ring istället
    Men vad tusan ska jag säga.
    "Du jag vet att vi inte haft någon diskussion om vi är kk eller något mer, men alltså det kändes inte bra när du bara gick i morse"

Jag vill liksom formulera mig bra men vet inte vad jag ska säga, jag vill få fram det på ett sätt så att han förstår att jag blev sårad men jag vill ändå inte att han ska tro att jag trodde vi var tillsammans för det förstod jag ju nästan att vi inte var.
    :(
  • Anonym (Fågelskrämman)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-06 13:33:08 följande:
    Varför är det viktigt att få fram det på ett sätt så att han förstår men samtidigt inte tror att du trodde att ni var tillsammans?

Kan du inte bara skriva att det inte kändes bra att han bara drog imorse och på så sätt öppna för en diskussion?!
    Du har helt rätt!
    Jag har ingen aning om varför det var så viktigt, tack för den ögonöppnaren :) 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!