Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Det visar sig alltid att tjejen inte alls hette Christoffer eller har genomgått könsbyte, men jag blir i alla fall blockad och det har inte lett till vidare diskussion. :-P

Slängde iväg 17 mail till lika många olika snubbar innan jag gick och la mig igår. Nu har jag fått svar på nio av dem.
Kanske ska säga att jag absolut inte är någon skönhet om man ser till rådande ideal idag. Jag har lugnt ett par extrakilon och är kanske en stark sexa av tio. Men eftersom jag är en klockren tiopoängare mentalt så tänker jag inte låta det stoppa mig - utan jag skickar iväg mail till allt och alla. ;) Kör stenhårt på "their loss" om de går miste om fina mig bara för att de inte blir apattraherade av fotona eller känner att en halv mening i min presentation bara stämmer överens halvbra med deras åsikter.
Funderar på att ha som mål med tio dejter med lika många killar innan nyår? Bara för att vidga mina vyer lite och inte kräva att det ska "klicka" till 110% och man ska snacka ett halvår innan första dejten. Bara ta en fika liksom, och funkar det så funkar det... Vad tror ni?
Hur blir man inte ytlig på dessa sidor,
får hur många mail som helst vareviga dag.
Men jag hittar typ 1 på hundra som jag skulle kunna tänka mig att dejta..
Känner mig så dissande.. :(
Tragiskt av mig är bara förnamnet.
Näe, nu har jag rannsakat mig själv och jag kör faktiskt ett udda mål på 10 dejter innan nyår. Det är 1,5 i veckan, vilket kan kännas extremt - men jag måste ju ändå äta, och bokar man in lunch/fika med några så borde själva dejtandet inte ta alltför mycket av min tid.
Är det någon annan galenpanna som är på? Tror detta kan vara ett märkligt men bra sätt att gå ifrån alla krav på extremt högljudda "klick" och jakten på perfekta partners. Förhoppningsvis blir man positivt överraskad förr eller senare. :)