Inlägg från: Anonym (Färsking!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Färsking!)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Mia) skrev 2011-10-26 21:35:30 följande:
    Tråkigt. Men jag har bittert fått lära mig att man inte ska avrega sig förrän man säkert vet och har pratat om det med den tilltänkte eller tilltänkta. Bara det faktum att man avregar sig kan tyvärr avskräcka den andre/a.
    Jag brukar dra ner på aktiviteten på sidan däremot.

det var han som ville att jag skulle göra det för att han gjorde det. Åh han gör mig knäpp ju! helt av och på. Igår när jag kom skulle han laga mat, men plötsligt så ville han inte äta så jag typ okej, jag överlever utan kvällsmat ingen fara för mig.

Sen var han helt off och grinig för att jag inte hade blivit arg på en kollega för att han hade snokat i min mobil. Jag väljer mina strider liksom och det var inte en av dom, han tyckte det var TYDLIGA varningsklockor. jaha?

Sen så från att inte varit något alls gosig eller så så plötsligt ville han ha sex när vi lagt oss... eh. sa typ inget imorses, åkte till jobbet då var det pussar och grejjer och sen... inget. Öh. Whiplash får jag av honom.

Så nu så, nu är jag på HP, och det behöver han inte veta förrän han bestämt sig-     
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (Mia) skrev 2011-10-26 21:48:09 följande:

Jag skulle snarare säga att det är tydliga varningsklockor för en kille som rotar i ens mobil.
    Tillbaks ut på HP och hitta något bättre tycker jag.Så där kan du inte ha det med on-off-on-off-on 

nja det var min kollega som skojjade och råkade gå lite långt, så inte dejten inte SÅ illa var det inte hade han gjort det hade det vart enklare :)

Ja, nu ska vi se vad vi kan sätta tänderna i *hihi*

men jag får väl hålla dörren halvöppen för han killen, han verkar må skit över det där exet. Han säger att jag verkar ha låg självkänsla... nja. Jag blir nervös för att jag gillar honom, det är ju inte samma sak som att ha låg självkänsla.

• Anonym (Färsking!)

Hm blev uppringd igår av mitt ex "kompis" som vill ses hemma hos honom och se en film. Out of the blue bara sådär... och sen vill han att jag aldrig säger ett ord till mitt ex om att vi träffats.

TJena eller inte. Ramlade över hans profil sen av en slump på HP. (idag) där han skriver att han värderar sina vänner och ärlighet över allt annat.

Jajemen :p   

• Anonym (Färsking!)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-10-27 18:35:39 följande:
    Så förbannat osmakligt!

jamen skojjar du! jag blev helt häpen fy faaaan. Så om ni hittar en på HP som har värsta söta presentationen som är så pålitlig osv... ja. Kolla här först. Han är 28 i göteborgstrakten.
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (h) skrev 2011-10-27 19:05:57 följande:
    tur att det är en 34 åring jag ska träffa imorgon i gbg

ja verkligen. Usch jag blir helt matt när jag tänker på det. Trodde inte det fanns så stora svin, dessutom snackade han skit om föredettan då såklart.
  • Anonym (Färsking!)

imorgon ska den här bruden ut på krogen, jag som aldrig krograggat jag har bara varit upptagen sen jag var 18 :) hehe wish me luck. Nyckeln ska vara lite sprit och mycket kolla

• Anonym (Färsking!)
    Anonym (ny) skrev 2011-10-27 20:55:48 följande:
    hihi hade gärna gått ut i helgen jag med! men verkar aldrig vara någon som vill ut..alla har ju förhållanden

Bor du i göteborg? :) häng på vettja! bowling blir det :)
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-10-27 22:36:38 följande:
    Jag bor i göteborg o hänger gärna på ut nån kväll:)

Imorgon är det star bowling, jag och en annan singeltjej ska dit, jag ska boka bana imorgon direkt när de öppnar, skriv här om du vill med!
  • Anonym (Färsking!)

ok help, helt plötsligt har han nya dejten bara bestämt att han ska komma till mig och vara hos mig på lördag vi har INTE sagt ett ord om det innan men... han säger det som att vi har det innan. jag frågade försiktigt att "vi har ju inte sagt detta?" han hävdar då att vi chattat om det men... jag har ju chatloggar som säger motsatsen... eh?

det är ju en fd kollega.... vad ska jag göra? visst trevligt att ses men han har sånna problem med att jag får inte vara fööör på för då har han sagt att han ledsnar alltid men... vadan detta? detta är väl ganska jättepå?

jag gillar honom, men... känner mig redan helt låst. Ska det kännas så? Instängt liksom... och skumt?     

• Anonym (Färsking!)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-10-28 18:02:12 följande:
    Men vadå? Kan du inte bara säga att du inte vill ses hemma hos dig och att det isf måste blivit ett missförstånd?!

förlåt att jag förklarar som en kratta det är svårt att återge telefonsamtal och allt

jag påpekade att vi aldrig sagt att vi skulle ses lördag, dessutom sa han att oj ja jag ska ju gå på en halloweenfest men då har det krockat med att jag skulle träffa dig...

fast jag sa ju att men det har vi inte ens sagt?

Okej jag inser nu när jag skriver dett att det låter urkonstigt och att det nog inte är jag som är konstig i detta fallet, jag har mina sidor men att vara såhär knepig vettesjutton

Sorry att jag förklarar som en kratta        
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!