Inlägg från: Anonym (Färsking!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Färsking!)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ja nyss släppte han ut fågelfan också så hon bet av mig en bit av fingret, blod överallt. Haha fan seriöst den här veckan..

takida skrev 2012-04-15 08:48:37 följande:
    Så han sa förlåt iaf, wow! Frågan är bara om han verkligen fattar...

• Anonym (Färsking!)

Han bad ju inte nte ens om ursäkt förrän jag förklarade vad jag var lite upprörd över men okej jag är ju som sagt här och han har lite annat att hämta igen med, men alltså jag är inte upprörd idag, men jag var det igår vill jag lova

Smecker skrev 2012-04-15 19:00:18 följande:
    Det förändrar inget. Give him some leeway.. han måste ju få en ärlig chans. Hur hade du velat att han hade reagerat om något liknande hade hänt med dig?

• Anonym (Färsking!)

Han är plåtslagare så nja

Smecker skrev 2012-04-15 19:13:30 följande:
    Hrm.. om det råkar vara ens levebröd att spela in musik?

• Anonym (Färsking!)

Äh det är lite annat med som spökar men alltså, det är en bra kille i grunden det är jag säker på men jag undrar lite om det här med mognad att göra kanske, det löser sig!

Smecker skrev 2012-04-15 19:20:43 följande:
    Jag säger inte emot, men saker kan faktiskt hända. Man behöver inte dumpa någon för att h*n gjort EN dum (ok, idiotisk) grej.

• Anonym (Färsking!)

Så nu hoppas jag smärtan är över, är vääääldigt smärtfritt just nu, lokalbedövning is the shit ppl asså tur man kör automatbil för höger arm är fett ur funktion tror jag.

Anonym (cocacola) skrev 2012-04-18 14:56:19 följande:
     Hur länge ka du dras med de där smärtorna egentligen? Låter inte ett dugg kul. Hoppas att sprutorna hjälper!

• Anonym (Färsking!)

J:s pappa mår bra, ska vara kvar över natten för observation bara puh!

• Anonym (Färsking!)

Fan jag har fastnat för turfing

• Anonym (Färsking!)

Okej gud vad ni skriver! Nu är jag i Torslanda igen iaf har träffat J:s pappa, han var supertrevlig men såklart trött, man saknade inte samtalsämne iallafall när man ses på ett sjukhus kan man säga. Har turfat mig runt halva göteborg med fan vad jag får försvara mina zoner

• Anonym (Färsking!)

Jag ska turfa när jag slängt ut J för dagen Hihi. Jag tror fan han är schizofren eller nått han har varit heeelt underbar sen han kom igår. Alltså kom hit. Så ingen blandar ihop begreppen :-P

Smecker skrev 2012-05-06 10:02:36 följande:
    Bra fråga. Du har grannen, annars kunde du kommit hit och turfat i finvädret.

• Anonym (Färsking!)

Han bad om ursäkt och så att han ska tänka sig för nu återstår ju att se... Nu sitter jag iaf i badet igen haha så jag kan surfa på FL ifred

Anonym (Ny i djungeln) skrev 2012-05-05 23:45:20 följande:
    Det var det minsta!

Några väl valda SNÄLLA ord hoppas jag också... 

• Anonym (Färsking!)

What :O allihopa? Nääää haha.

takida skrev 2012-05-06 10:55:17 följande:
    Vi är lite störda allihopa tror jag

• Anonym (Färsking!)

Idag kostade mitt turfande 2400 Suck. Lätt trött på mig själv.

• Anonym (Färsking!)

Min mormor dog idag :'( jag går under här... Fan fan fsn

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!