Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Kanske borde jag skriva till er men ni svarar ju ändå aldrig... får intrycket att många tjejer är kräsna och bortskämda. De under 30 år då.. De äldre är betydligt mer mognare i sin stil.
Måste tillägga att som det ser ut nu iaf, har jag en dejt med mr drömmannen + minst en till nästa vecka:)
Nä varje vecka blir ju lite svårt. Jag tycker oxå det kan vara jobbigt fast jag bara har vv. Vill inte gärna skaffa barnvakt veckan jag har barnet, samtidigt som det blir svårt att inleda nåt seriöst om man ses alltför sällan. Inte för att jag nånsin kommit så långt i dejtandet men ändå...
Ja det kan man absolut göra. Jag skulle dock helst vilja träffa någon utan barn känns som att det skulle vara lättast iaf om jag tänker rent logistiskt då jag bor en bit utanför stan. Träffar jag en kille utan barn får han se till att flytta ut till mig:) träffar jag en kille med barn blir det jobbigare då jag inte vill flytta på mig o kan han tänka sig att flytta hit blir det svårare md hämtning o lämning på skola, dagis etc... Jag vet att jag tänker för mycket men är praktiskt lagd på det sättet. Troligen skulle man hitta en lösning men men...
Då har man man vart på dejt idag då:) Trevligt var det men inte mannen i mitt liv. Nya tag nästa vecka då jag har en inplanerad o en hoppas hoppas dejt!
Jag blir i stort sett aldrig nervös inför en dejt. Men kan bli väl där om det visar sig att killen är en tiopoängare!
Var på dejt idag, synd bara att han inget var för mig. Trevlig o sådär men rätt tråkig. Pratade så där låångsamt, skrattade ingenting. Tycker det är viktigt att man har kul!
Jäkla jäkla skit...