Inlägg från: Anonym (jobbigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jobbigt)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Var ju på dejt idag.... han hade en väldigt pessimistisk syn på livet o var inget för mig. Men det var ändå trevlig o han var lätt att prata med. Vi skiljdes åt med en kram. Några timmar senare fick jag ett sarkastiskt sms... 
    Vad är det för fel på karlar????? nog för att jag inte vill träffa honom igen, o han uppenbarligen inte mig men varför vara så jäkla dryg för??
    Lives goes on och imorgon när jag ska ut  på stan o svira ska träffa en annan grabb! kanske blir bättre lycka imon då!

• Anonym (jobbigt)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-10-27 22:41:20 följande:
    Imorgon är det star bowling, jag och en annan singeltjej ska dit, jag ska boka bana imorgon direkt när de öppnar, skriv här om du vill med!
    Typisk! jag ska ut med vänner imorgon, händer typ aldrig annars.. har ni vägarna förbi glow så finns jag där:)
  • Anonym (jobbigt)

Hmm, igår var jag efter långt o länge på dejt igen med min mr snygging, han jag trånat efter i ett halvår. Vi kollade på film, myste o käkade. Men o varför kommer det alltid ett men.... Det kändes hyfsat stelt, kan inte riktigt slappna av o vara mig själv med honom, vanligtvis pratar jag på o skrattar men med honom så vet jag inte om jag är nervös lr nåt för jag bara låser mig. Det tog oss ett halvår att få till en fjärde dejt o det var troligen för en anledning. Inte meningen att det ska vara han o jag. Och vet ni vad, det känns helt okej! var nog vad som behövdes för att få honom ur mina tankar. 
    Nu är det dags för mig att sluta nätdejta på ett tag, njuta av alla fina människor i min närhet, dags för mig att vara lycklig singel! 

• Anonym (jobbigt)
    Lilly11 skrev 2011-11-01 19:58:15 följande:
    Det verkar du ensam om. Hittills har jag bara fått ett ynka "hejhej"   =)
    tänk positivt, ett hej hej är bättre än inget:) haha
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-02 22:53:50 följande:
    Det är det som är problemet... Nu är jag ju inte riktigt i träffartagen, men även om så vore så har jag ingen specifik profil....speciellt inte utseendemässigt.
    Det vanliga börjar vi med
    Humor, gärna lite skruvad.
    Självständig, gärna lite envis.
    Vet vad hon vill.
    Gilla barn.
    Öppen och tillgänglig.
    Lätt att prata om det mesta.
    etc, etc       
    det där är rätt allmänt o stämmer in på de flesta skulle jag tro. Många män tycker jag har en massa krav på hur tjejen ska vara, och alla män skriver att de äälskar att resa och träna etc etc.... Min press är bara på en rad.... men den säger mycket om mig o vad jag vill ha;) Nu ska jag visserligen ta bort mig för ett långt tag framöver då jag är trött på att kyssa massa grodor...
  • Anonym (jobbigt)
    Cosan skrev 2011-11-02 23:02:03 följande:
    Hur lyder din press?
    budskapet med min ynka rad i pressen är att oavsett vad man tror sig vilja ha så blir man kär så blir man, o personen i fråga kanske inte alls är som man tänkt sig, man ska inte snöa in sig i urval då kanske man missar nån på vägen. 
  • Anonym (jobbigt)
    Lilly11 skrev 2011-11-02 23:05:35 följande:
    va...slemmiga grodor som är så gott....
    haha, jo eller hur;) 
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-02 23:13:58 följande:
    Vilket då är problemet med 'nätdejting', det är så fokuserat på att 'kvala' in på olika mätbara egenskaper.. Irl så träffar man ju någon och först efter att man känner ett intresse börjar man titta på de mer konkreta egenskaperna. Omvänd ordning sas..
    kunde inte sagt det bättre själv!
  • Anonym (jobbigt)

Nu ska jag bara ösa ur mig lite galla här till er okända rara människor;) Jag har vart singel länge nu, o dejtat o dejtat... Sen så hör man talas om folk som går isär o vips efter ett par månader så har de träffat nån ny o e sådär jäkla kära som jag oxå vill vara..... Varför måste jag vara den där eviga singeln, o femte hjulet... Gahhh

• Anonym (jobbigt)
    Cosan skrev 2011-11-02 23:16:41 följande:
    Fattar inte, hur i all världen skulle det skrämma bort någon?
    nä, jag skrämmer nog inte bort nån med de raderna;) tänkte mest bara att så många har massa krav i sin press o de skrämmer nog bort massa guldkorn!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!