-
Jag hade fest tillsammans med syrran som fyllde 25 i samma veva. Hyrde lokal, bjöd på middag, alkohol, musik och grejerVanilla ice queen skrev 2012-02-02 12:18:08 följande:Nu är jag lite OT här. Hur har ni som är 30+ firat er 30årsdag? Behöver inspration och känner att jag vill vara ute i god tid:))
Vi lyxade till det rejält och det är en av de allra bästa fester jag varit på faktiskt. Hade så otroligt kul!
-
Jag förstår lite hur du tänker men samtidigt...som tjej får man ganska många mail. Och jag svarar ju på de som är intressanta. Om en kille skriver till mig och han i mina ögon inte är så jättesnygg, lite för gammal och bor 30 mil bort och således är ointressant. Varför ska jag svara? Hade du varit nöjd med att bara få "Hej" tillbaka och inte mer?Josun skrev 2012-02-02 19:26:45 följande:Vad är det med kvinnor och arrogans på nätet?
Spelar ingen större roll vilken sida jag är inne på... Ren chat, dejting eller t.om. sexrelaterat. I 8 fall av 10 då man anstränger sig för att skriva några rader eller meningar så kikar man och ser att de faktiskt läst meddelandet. Kan de inte kosta på sig ett litet "Hej" åtminstone?
Jag är fasen inte en sån som envisas heller så får man ingenting tillbaka är det väl hennes problem liksom. Men är det så underligt att man börjar fundera på vad som egentligen är fel?
Också undrar många varför folk börjar minimera antalet ord eller copy/pastear tillslut... Det är väl inte så underligt då man i princip aldrig får svar?
Usch vad bitter jag känner mig just idag... Nytt försök imorgon :)
Jag svarar om personen är intressant (för mig) och så tror jag ni män också gör. De flesta av er iaf.
Men jag svarar ALLTID och tackar för en komplimang om den är vettig och inte innehåller "Hehe, fan vilka tuttar" eller dylikt. -
Men det kan ju vara vad som helst som gör att en person inte är intresserad, jag skrev bara några exempel. Enkelt sett är det så att får du inget svar så är personen inte intresserad, varför kan man inte vetaJosun skrev 2012-02-02 20:12:04 följande:Jag förstår också hur du menar men folk i samma stad gör precis likadant med så det faller väl tillbaka på attraktion då :) Eller så kanske de tolkar mina längre försök att få igång en konversation som ett enda långt "knulla?" :P Vad vet jag?
Det händer ju mig med ibland när jag skriver. Jag får inget svar - nej, då var jag väl ointressant för den personen. Jag vill inte att han skriver "Hej" för att vara artig. Vill han inte ha vidrae kontakt med mig så föredrar jag att han bara inte svarar
-
Frustrationen kan lätt lysa igenom så försök släppa den. Om någon inte svarar - ryck på axlarna och säg jaja och gå sedan vidare.Josun skrev 2012-02-02 21:07:19 följande:Absolut är det som du säger men det hindrar inte frustrationen :)
Sedan begränsar jag väl inte till nätdejtande utan det gäller även att bara hitta någon att snacka allmänt med. Det kan vara precis lika omöjligt.
Usch, det låter som att jag är helt desperat, men detta är flera års erfarenheter som jag försöker få ut, inte någon månad bara.
Hur är din presentation? Jag har sett sjukt många profiler för män där bitterhet och frustration lyst igenom starkt eller stått svart på vitt. Det är också väldigt avtändande. -
Man får tycka att det är piss ibland. Men de dagarna ska man nog undvika dejtingsidornaJosun skrev 2012-02-02 21:22:21 följande:Det är svårt ibland (som precis just nu t.ex.) men jag försöker faktiskt tänka på sånna saker. Ingen mening att ta med sig sånt bagage då man försöker börja snacka med någon ny liksom för det hjälper inget i en sådan situation. Så jag håller med... Det finns väl tillfällen då det kanske skiner igenom mer än andra helt enkelt. Men jag är egentligen väldigt jordnära och förankrad i verkligheten. Mer än många skulle jag säga.
Och ska jag vara helt ärlig så klarar jag mig väldigt bra själv t.om. Tror dessutom hårt på att en halv plus en halv eller 1 plus en halv aldrig kan bli "greater than the sum of both parts" utan ska ett förhållande fungera måste man vara två personer som ligger på samma nivå.
-
Har väldigt få singelkompisar så det blir svårt. Jag är aaaaaallldeles ensamJosun skrev 2012-02-02 21:48:40 följande:Sant det... Men så till att få in alla era kompisar på nätet så saker och ting kan jämna ut sig någon gång. För 10 killar per tjej är inte okej alltså :)
Menjag ska göra mitt bästa.. -
Äsch, inte sånt snack! Jag väger knappast 50kg och jag har dansat på många bardiskar, högtalare, bord och andra lämpliga sakerAnonym (smådesperat) skrev 2012-02-02 22:28:37 följande:nej, jag menade att jag är så tjock att bardisken går sönder? Eller har jag missuppfattat vad "göra en coyote ugly" är? (inte sett filmen)
-
Du såg att jag skrev KNAPPAST och inte knapptHeidi1 skrev 2012-02-03 07:09:25 följande:Låter som mig när jag var runt 20. Fast vägde lite mer. Men man hade väldigt roligt
?
-
Nu ska ni få höra på ett intressant dilemma
I torsdags tog en kille kontakt med mig på en sida. Vi hade tydligen pratat lite redan i augusti. Samtalrt flöt på riktigt bra och jag blev helt klart nyfiken på honom. Vi övergick till att prata på msn och han var lika intelligent, charmig och rolig där. Sen föreslog han att vi skulle prata i telefon. I vanliga fall hade jag sagt nej direkt men jag nappade och ringde honom. Efter att vi snackat en lång stund så började jag pussla ihop olika saker han sagt och fick känslan av att jag visste vem han var.
Mycket riktigt!! Han har i 6 år varit tillsammans med min bästa väns barndomskompis. Tog slut för ett år sedan.
Jag har aldrig träffat honom och han hade ingen aning om vem jag var. Men jag har ju hört mycket om honom och festat en del med hans ex.
Jag vet att hon inte har några känslor kvar för honom, och vi är inte på nåt sätt vänner. Bekanta som ses på fester ibland.
Hur hade ni gjort? Hade ni fortsatt kontakten med honom?
-
Härligt! Gäller att få en kvinna att känna sig speciell och utvaldIeIIebror skrev 2012-02-04 16:16:01 följande:Det är så längesen så jag är inte så kräsen, bara det är kvinnligt nästan