• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-02-11 23:42:40 följande:
    vet inte, har frågat om råd här idag läs tillbaka lite.
    Haha, vilken miss av mig Men jag såg att det var massa sidor att läsa tillbaka så jag orkade inte utan fokuserade på mitt "problem" istället. Lite charmigt ego
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    Glädje58 skrev 2012-02-11 23:46:57 följande:
    Men hur har du tänkt att ha det rent praktiskt, om ni inte vill flytta någon av er?
    Det är väl klart att det inte går att lösa om ingen vill flytta. Vi har ju inte pratat om detta alls, bara pratat några dagar.
    Men det är ju ingen som vet. Jag kanske hade blivit så galet kär att jag var beredd att flytta, eller så blev han det. Ingen av oss har barn eller så som håller oss fast. Men jobb, vänner och familj..
  • Madida
    Glädje58 skrev 2012-02-11 23:54:16 följande:
    Nu baserade jag mitt svar på det du sa här ovanför
    Klart du gjorde, jag sa ju att jag inte vill flytta

Äsch jag vet inte, men jag klarar inte sluta prata med honom ännu..
  • Madida

Glädje: Måste fråga....varför undrade du om vi pratat i telefon?

• Madida
    Glädje58 skrev 2012-02-12 00:12:23 följande:
    Jag fick först känslan av att ni bara hade mejlat till varandra. Och då är det väldigt lätt att tycka att man synkar och så. Men sen när man väl ska prata med varandra så märker man nya sidor hos den andra. Och när man väl ses kommer det fram nya egenskaper. En del är positiva och en del är inte det.

Så i ditt inledande inlägg så fick jag känslan av att ni inte hade hunnit så långt i processen 
    Aha, okej
    Jodå, vi har pratat och det funkade lika bra. Underbar röst och underbar dialekt
  • Madida
    Hejsan, jag är en kille på 20år som ska praktisera i Staffanstorp snart så jag söker lite
    sällskap av en gärna äldre kvinna att snacka och umgås med;) kram XXXX

Nästa person som på en dejtingsida kallar mig "äldre kvinna" ska jag mula med popcorn. Enough!! Demon
  • Madida
    NatalieH skrev 2012-02-12 11:43:16 följande:
    Vi verkar ha typ samma problem haha, fast jag har inte blivit kallad äldre ännu
    Men så kul för dig då
    Jag tycker inte att jag är gammal och jag tycker absolut inte att jag ser gammal ut. Fattar inte varför jag är så utsatt
  • Madida
    Racer x skrev 2012-02-12 11:56:11 följande:
    Pffff, äldre?? Nä. ungom är nog mer rätt
    Åååhhh...kärlek till dig!!!

Kyss
  • Madida
    Heidi1 skrev 2012-02-12 21:02:20 följande:
    vad nu?
    Har väl insett att det inte kommer funka med den där mannen som bor 40mil bort. Och ändå är jag så intresserad att jag fan skulle kunna ta sparkcykel dit. Frustrerande!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!